Pundare och sexuella funderingar :D

Idag har det varit en omvälvande dag, minst sagt!
Dagen började med att man vaknade alldeles kallsvettig 04:17. jag kämpar mig upp i tron att jag har försovit mig å det grövsta. jag lyckas få tag på mobiltelefonen och inser att jag har lyckats vakna mitt i natten som vanligt. Jag förstår inte varför jag gör det? Om jag lider av nån inbyggd nervositet eller om man håller på att bli gammal? jag stönar högt och beger mig tillbaka till sängen för ytterligare en timmes skönhets sömn. När klockan till slut ringer så känner jag mig oförskämt fräsch. Jag drar på mig arbetskläderna och lyckas till och med få mig frukost. :)
Det händer inte varje dag, men jag kan bara säga att den tredje mackan satt långt inne. Det var knappt jag fick i mig den.
Sedan var det bara att börja på den mödosamma vandringen mot jobbet. Desto mer mörker desto längre tid känns det som det tar att gå den korta sträckan till jobbet. :(
Väl framme så började dagen precis som vanligt med att jag startade upp veckans annonser och skyltade om butiken.
vårt varuplock gick jätte bra hela dagen, det kommer att resultera i att det blir en bra vecka förhoppningsvis :)
Men nu ska vi komma till dagens stora händelse.
jag kommer ut från lagret då kommer en av våra stamkunder fram och säger att vi har haft en snattare inne i butiken och att han har sprungit ner i tunnelbanan.
Jag tänker i mitt stilla sinne fy fan inte igen!
Men jag tog med mig kunden och sprang ner i tunnelbanan. Mycket riktigt där på träffar vi pundar Hjärt, som sitter och njuter av sin ny snattade köttbullsmacka.  :)
jag gick fram emot honom och sa
- Hej! har du kvitto för den där mackan?
- öööhhh Nej
- Då vill jag att du följer med mig upp till butiken. nu!!!!
jag tittar upp och ser att det är bara 1 minut kvar tills tåget ska komma. Min enda prioritet är att få bort pundar Hjärt från perrongen ifall han får för sig att hoppa på/framför tåget.
Vi lyckades få med honom utan problem och han var så trevlig och bad om ursäkt.
När vi kommer upp till spärrarna får hjärt för sig att han kan springa ifrån oss.
Han tar sin chans och börjar springa med mig efter.
Jag jagar honom i 50 meter innan jag hinner ikapp honom. jag börjar bli trött så jag funderar på om jag ska sparka undan benen på honom så han rasar i backen. Men Hjärt verkar ha läst mina tankar och tvärstannar. jag rycker tag i hans arm och med hjälp av kunden släpar vi Hjärt in i butiken.
Sedan är det bara att invänta polisen.

Nu kommer vi till de sexuella funderingarna
hade en diskussion med en vän idag.
Jag har ett väldigt avslappnat synsätt till sex. jag anser att så länge ingen av parterna lider av det som utförs och alla är med på det så är det ok för mig.
Jag ska inte säga att jag är öppen för allt. för det är jag inte. Men huvudanledningen till att man har sex. är ju för att det är skönt och framförallt roligt. :)
men några frågeställningar som kom upp under samtalets gång var:
Anal sex, Detta tabubelagda ämne. :) jag förstår inte vad det stora problemet är med det? om man gillar det så gillar man det. Men man skulle aldrig få någon att erkänna att man hade provat. och om han/hon gillade det.
Jag tror att väldigt många gör, men ingen erkänner det. Det är för tabu belagt. men varför egentligen? någon som har ett bra svar? jag fick en gång höra att det var onaturligt för det fanns inga djur som gjorde det. men för fan, har någon sett ett lejon köra bil?  =D Vi människor gör väl så fruktansvärt mycket som är onaturligt?
Min vän och jag diskuterade även massagestavar. jag tyckte att det var ett jätte bra komplement till singel kvinnor och/eller par som ville krydda i sexlivet. :) Min vän höll inte med minst sagt. Han/hon ansåg att det inte fanns något substitut för en redig snopp. :)
jag svarade att det kan ju inte jag svara på, men det måste ju finnas en marknad för massagestaven? Väldigt många äger ju en, så det måste ju fylla ett behov? :)'
Om man gör en slagning på google så får man ju upp hur många träffar som helst. Så en marknad måste ju tydligen finnas. Desto längre denna diskussion pågick. Ju mer framstod jag som an dildo fäktande anal pirat :D
jag tyckte allt var okej, så länge det fyllde ett behov hos människan.
Min vän framstod som en ängel i jämförelse, :D
Det sista min vän frågar mig är om jag inte ska fråga paret som sitter 3 meter bort om dom inte brukar ha anal sex eftersom det är så vanligt, tydligen.
Det enda felet var att när jag tog på mig jackan för att gå möter jag parets förskräckta blickar.
Tydligen hade min vän sagt denna mening för högt. :D
Jag tar skamset på mig jackan och lämnar cafét.

God kväll på er alla!

scaramanga
Dildo fäktande anal pirat enligt vissa,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0