Dag tre på utbildning :)

Jag vaknade upp med ett ryck i morse, jag vände mig om och tittade på telefonen. Men jag hade sådan tur att klockan bara var 04:25. :) Så jag vände mig om igen och lyckades somna om till 06:30.
Jag kliver upp och drabbas genast av frossa. Det är inte underligt att detta hotell är miljömärkt. Det är ju för fan iskallt jämt. :) Men jag hoppar in i duschen och gör ett försök till att göra mig vacker. :) efter det var det dags för att gå och äta frukost. Bästa måltiden på hela dagen, det är så grymt gott.
Idag har vi haft bokföring hela dagen, Jag hade sett ett mardrömsscenario framför mina ögon. Det bestod i att någon tråkig gäst föreläsare skulle stå och tala om siffror. Men till min stora överraskning så får vi ett spel som ska lära oss att bokföra. Spelet hette Rodeo, och det var jätte kul. i fick starta egna företag och tävla om bästa avkastning mot varandra. det kändes som om Tyvärr vann inte min grupp. Men vi hade en av de´grymmaste utvecklingen över tre månader, Jag tror vi blev tvåa eller trea av sju stycken grupper. :)
vi slutade klockan 18 idag, Det kändes ganska långt fast det bara var en timme längre än de andra dagarna. :)
Jag har kommit jätte bra in i min hemstudie grupp. :) jag trivs riktigt bra med Rickard och Fredrik men tyvärr har jag inte lärt känna Oscar. Han har tyvärr inte medverkat i vår öldrickning på kvällarna, och då blir det ju svårt att lära känna någon privat. :)
Men jag kan ju säga att jag har aldrig känt mig mer välkommen på en utbildning som denna. :) Alla är sig själva och alla kan prata med varandra, På så vis är detta rena drömmen mot andra utbildningar jag har gått inom företaget. :)

Godnatt o sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0