En sammanfattning över helgen :)

Jag lämnar utbildningen på torsdagen och beger mig tillsammans med min hemstudie grupp mot Stockholm igen. :) Det var faktiskt riktigt skönt att få komma hem och sova i sin egen säng. För att inte tala om att få äta pasta. Det är något man längtar efter om man inte får det på några dagar.:)
När jag gick till sängs den dagen så var det med boken marknadsplanen. Den kommer nog att bli min sängkamrat många nätter framöver. :)
Jag vaknade upp på fredags morgon för att gå till jobbet, det kändes som om jag hade blivit överkörd av tåget. Jag vet inte om det var för att man inte hade druckit öl dagen innan, så man led av någon förlängd bakfylla. Men jag gick iaf på jobbet där fick man berätta för alla vad kursen hade handlat om. Det känns riktigt skönt att alla på jobbet är intresserad av att höra vad man sysslat med en hel vecka. Det får mig att känna mig mera motiverad. :)
Jag börjar mitt arbete med att plocka lite varor.
När rusningen börjar vem stöter man inte på om inte den där satans pundar tanten som alltid stjäl varor. Jag tittar på henne och säger åt henne att hon ska lämna butiken genast!!!!!
Hon bara stirrar på mig och säger att hon gör som hon vill!!!!
Jag frågar henne om hon har några saker på sig????
Hon säger att jag kan genomsöka henne ute på lagret om jag vill, men inte i butiken.
Jag säger åt henne att hon ska UT,NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag tar tag i hennes arm för att leda henne ut.
Då säger hon åt mig att jag ska passa mig jävligt noga.
Då tog tålamodet slut.
Jag gav henne ett mycket enkelt alternativ. Hon fick gå ut eller jag skulle hjälpa henne ut!!!!!! :)
Hon gick efter det, fan vad arg jag var :)
Efter att ha avslutat jobbet begav jag mig hemåt för att börja med lite uppgifter från utbildningen, jag hann leta rätt på lite statistik innan store bror ringde.
Jag pratade ett tag med honom, sedan insåg jag att det var dags att sova,
På lördags morgonen vaknar jag som vanligt av att Mr vulva ringer! Det är dags för klanen att ta strid på battlefield. Det går faktiskt över förväntan. Men efter två rundor så tappar jag intresset och avbryter striden för denna dag.
Jag lägger mig på soffan för att läsa vidare i marknadsplanen. Jag hinner läsa i 45 minuter innan ögonlocken börjar kännas tunga. Sen sover jag i 3,5 timmar. Ska man ha den ut växlingen med studier kontra sömn så kommer min utbildning att ta 10 år :)
På eftermiddagen ringer Lisa och frågar om jag vill följa med henne på fest.
Jag tackar ja och vi beger oss hem till en av hennes studiekompisar som har inflyttningsfest :)
Det var jätte kul jag träffade till och med en tjej som har sommarstuga i Gnarp. Hon var jätte trevligt och framförallt så såg hon ju bra ut. :)
Så henne pratade jag mest med av  de andra fest deltagarna, tyvärr var det ju så att när jag skulle börja på att lägga på charmen, så måste hon lämna festen för att möta upp sina vänner på stan. :(
Jag vet inte om jag ska ta det som ett dåligt omen, så fort Scaramanga drar på sig charmen, så försvinner kvinnsen. :)
Vi får ju hoppas att det inte stämmer, för då ser ju framtiden väldigt mörk ut.
Men festen var helt klart lyckad. Jag tyckte det var jätte kul att bli bjuden.
Man får ju hoppas att det blir en gång till så jag kan ta upp samtalet där det slutade. :)
Söndagen tillbringade jag och Lisa i stan med att fika och kolla på kläder. Men kläd shoppingen får nog vänta tills lönen ankommer kontot.
Ikväll har jag haft min kompis Marcus på besök, det var roligt han är nog min totala motsats i det mesta. Men det är alltid kul när han kommer och hälsar på. Man får alltid höra något nytt som har hänt.

Men nu är det nog dags att hoppa i sängen.

God natt med er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0