En sammanfattning över helgen.

När klockan ringde 05:15 i lördags morse, så var jag allt annat än pigg. Jag förbannade dessa hantverkare än en gång som sett till så att jag blev så förbannad så jag inte kunde sova.
Jag blev hämtad av chefen vid 05:30 för det var ju dags att bege sig till jobbet och det fröjdefulla jobbet med att inventera Hela personalen hade samlats och vid 6 tiden inventerade vi för fullt.
Vi blev klara till klockan 11, det kändes grymt skönt att det inte drog ut längre på tiden.
Efter inventeringen hade jag bestämt mig för att besöka tatuerings mässan, tillsammans med Jonatan Anneli, Adam och Sara. När vi kom fram till mässan så ansåg jag det vara en liten besvikelse. jag hade väntat mig en jätte mässa, men detta var i minsta laget.
Jag konstaterade iaf att jag måste skaffa mig en ny image för att passa in på dessa ställen. :9
jag måste skaffa mig fler tatueringar, piercingar i tungan, örat, ögonbrynet. Sedan måste jag lära mig hur man går på ett coolt sätt och se farlig ut. :)
Det var ungefär så en del av dessa människor såg ut.
Så stackars lilla snälla, oskyldiga Scaramanga stack ut ur mängden minst sagt.
På kvällen hade Johan och Sanna gemensam födelsedags fest. Jag anlände till festen med Adam och Sara, det blev jätte trevligt. Alla som man känner härnere var med så stämningen blev snabbt på topp, och dryckerna flödade.
Det var många nya ansikten med oxå, det var roligt. Många trevliga människor. Scaramanga lyckades ju som alltid ställa till med kvällens tabbe. Jag hade ett återfall och tog mig en cigarill :( :( Jag är helt klart en dålig människa. Men när jag skulle leta upp en askopp och fimpa i, så hittar jag en vid öppna spisen på balkongen. den var jätte snygg i silver med fyra separata askkoppar i. Syrran har iaf ett gott öga för inredningsdetaljer tänkte jag, och fimpade.
Då uppdagades det att jag hade fimpat i en skarvdosa för eluttag. :) man kan ju fundera över om mina glasögon egentligen hjälper..........
men det gladde ju de andra festdeltagarna. De skrattade länge och högljutt åt min lilla fadäs. :)
jag kände mig i fin form hela kvällen, jag drack öl och mådde som en prins, tills jag öppnade min flaska med sparkling chardonnay. :)
Det gick direkt upp i huvudet, jag blev klapp full på en gång. från att ha varit en av de nyktraste till att bli den värsta var steget inte långt. :)
Men jag vann ju iaf på singstar över Denisé hon kommer säkert att hävda i kommentarerna att hon vann överlägset. Men jag såg aldrig poängen och hävdar därmed att jag vann :)
I går vaknade jag med en gigantisk baksmälla och en dunder förkylning. :(
Men det är ju priset man får betala för att ligga på topp eller hur?
jag kan ju bara säga att det har inte gått så snabbt på jobbet idag tack vare denna förkylning, men jag överlevde dagen iaf.
Nu ska jag sätta mig framför tvn och titta på Simpsons.

God kväll på er, =D


Kommentarer
Postat av: Dénise

Tror inte jag behöver säga att du inte alls vann egentligen, då de flesta förmodligen redan har genomskådat dina lögner... =)

Jag är också sjuukis..inte skönt alls. Hrrmmff.. Krya på dig!

2008-09-03 @ 21:30:22
URL: http://blondie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0