En update över de senaste dagarna:)

På onsdag kväll var jag ut med Denisé och hennes vänner för att se på fotbollen. jag gjorde mig iordning för att möta upp sällskapet på O´lerays. Tyvärr regnade det ju denna kväll så när man äntligen kom fram till O´learys så var man som en dränkt råtta. men det är ju kanske inte så konstigt eftersom jag gick fel. Jag förbannar mitt lokalsinne. jag saknar verkligen den inbyggda kompassen som många människor äger. jag stötter oxå ihop med en hel gnarps bor nere i slussens tunnelbana. Världen är ju bra liten alltså. de skulle oxå se fotbollen men hade lämnat o´learys på grund av att det inte fanns några bord.
Efter jag hade pratat med dem ett par minuter tar jag farväl och ger mig av mot mitt mål.
jag ringde denisé och hon var vänlig nog att komma ut och möta mig vid dörren. Tänk vad som kunde hänt om jag skulle bli tvungen att hitta dem inne på stället. :) Det hade ju slutat i katastrof.
Jag mötte upp resten av sällskapet vid baren, de var jätte trevliga.
Efter det att de inledande hälsningsfraserna är utbytta så tar jag och köper kvällens första öl. :)
Det var guda nektar kan jag bara tala om.
jag spanar ut över rummet och det är då jag ser honom. Min rival!!!! Det måste ha varit honom, jag är helt övertygad. Denisé hävdade att jag hade fel. Men jag tror iaf att det var han. jag kan ju trösta mig med att det känns som jag har valt en passande rival. :) let the game beginn är allt jag säger.
Böckerna har ankommit nu, jag ska hämta dem i morgon sen så är det dags att börja spelet. :)
Precis när matchen ska börja bestämmer de sig för att byta ställe till "Gröne jägarn"", det skulle tydligen vara bättre stämning där.
Eftersom jag inte är så bevandrad på sport barer så sa jag inte emot utan vi tog våra jackor, och påbörjade den långa vandringen. :)
Det var ju tur att Denisé hade paraply som vi kunde gömma oss under.
när vi väl ankommer "Gröne jägarn" så har matchen kommit igång, vi ställer oss vid baren och börjar titta. Men jag kan ju inte säga att jag såg någonting, för det var ju fullt med pelare i vägen. :(
De kunde ju ha investerat i fler TV apparater, så att man kunde se oavsett var man stod eller satt.
Men ju längre kvällen gick och desto fler öl som gled ner desto högre blev stämningen. :) Det var ju bara synd att man skulle jobba dagen efter så man inte kunde festa för hårt.
Jag bjöd däremot denisé på ställets största grogg,  jag trodde aldrig att hon skulle dricka upp den. Men det gjorde hon och fort gick det oxå. :) Sedan blev det mitt fel när det gick direkt rakt upp i hjärnan. :)
men det gick över när hon fick mera cider.
Senare på kvällen äntrade Denisé och Melle scenen för att riva av en rockig Vill Ha Dig på kareoke.
Tyvärr får jag inte lägga upp varken bilder eller videon från uppträdandet För då skriver jag under min egen dödsdom. :)
jag funderar på att tatuera mig igen. Jag har hållit på i två dagar nu och äntligen har jag fått tag på bilden jag vill ha av ett bokförlag. jag funderar på att göra denna herre på ryggen.
Bilden ska symbolisera General Vinter:

General vinter!


Vad tror ni, skulle det passa som ett ryggmotiv?
Bilden jag fick av bokförlaget är betydligt bättre upplöst. Men tyvärr var den för stor för att ladda upp
Nej nu får jag återkomma med alla dråpligheter från jobbet imorgon, för nu är jag för trött.

ha det bra

Scaramanga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0