Nu har man slagit nytt rekord i dårskap! :D

Nu har man praktiserat och gjort färskvaruordrar i ett par dagar. Jag måste säga att hittills har det gått över förväntan. :)
Men vi får se hur köttordern blev....... Det ska ju räcka tills på torsdag dag. Jag känner att jag inte har riktigt  grepp över det. men vi får hoppas att det går bra. Annars riskerar man att bli lynchad. :)
Det har faktiskt gått bra för övrigt, det allra mesta har fallit på plats, synd bara på alla sjukdomar som härjar nu. Väldigt många är sjuka och det ruckar ju en hel del på planeringen. men jag måste säga att jag är tacksam för att vi har så bra personal som är driven nog att ta hand om och lösa dessa problem. en stor eloge till dem. :)
Nu har man även fått börja med att lägga jul ordrarna. Man kan ju tycka det är lite tidigt. Men det krävs ju tydligen gigantisk framförhållning. Så idag har jag köpt in julkalendrar och godis julgranar. :) De såg jätte roliga ut. Någon som vill köpa en åt mig?
Crazy permo tanten var oxå inne idag, jag såg henne komma emot mig och jag fick nästan kasta mig bakom en hylla. Hennes ögon glödde av hat, mot alla vi som stod ivägen. Det enda som fattas är att hon börjar tuta. :)
Men i övrigt så har dagen gått väldigt bra. Jag skulle sluta klockan tolv men det var ju bara att glömma.  halv fyra gled jag hemåt Men förhoppningsvis så har man ju igen det i morgon när man är ledig, då ska jag bara dit och göra ordrarna. Sen tror jag att jag skall åka in till stan och titta på kläder. :)
Det är fan dags nu, garderoben ser ut som ett ut tvättat spöke.
Igår såg jag att aftonbladet hade öppnat en ny del. Där stod det om en snubbe som hade varit singel ett tag. han hade nu bestämt sig för att åtgärda denna sak inom 30 dagar. Han hade därför köpt böckerna:

Spelet, En inträngande analys av raggnigsexperternas hemliga sällskap av Neil Strauss

Spelets regler 1. Utmaningen/ spelets regler 2 Dagbok av Neil Strauss

Jag tog en ytterligare en titt på mannen i fråga och mitt sjuka tävlingssinne väcktes. jag tänkte i mitt stilla sinne, om han som är med i artikeln kommer att lyckas, med tanke på att han ser ut som om han sitter inne och spelar wow hela dagarna. Då ska fan i mig jag lyckas först.
Så kort och gott kan jag bara säga att även jag köpte dessa böcker. :D
Så nu väntar jag bara på att jag får hem dem, sedan börjar tävlingen med aftonbladets skribent. :)
Det enda felet är att jag kommer att vägra förlora mot honom. Även om jag gör det, så skulle jag aldrig förmå mig själv att erkänna det. besegrad av en woware det fungerar inte!!! :)
Så om ett par dagar får alla kvinnor passa sig, för då kommer den nye Scaramanga fram i ljuset. på nyttfödd sexatlet och relationsexpert. :D
Tyvärr så har jag en svag känsla av att mitt experiment kommer att fallera, men vad gör det?
jag kommer ju att få roligt och förhoppningsvis kanske man lär sig något.
Som sagt ytterligare ett infall i Scaramangas värld, man kan ju fråga sig vart det kommer att sluta? :D
Men roligt är det. Det ska man inte sticka under stolen med.
Nu är det mindre än en vecka kvar tills min utbildning börjar. Ni kanske förstår att jag börjar bli lagom nervös nu. :)

Ha det!!

Scaramanga


här har ni min blivande konkurrent::

http://blogg.aftonbladet.se/25820/

Kommentarer
Postat av: Huligan

Hittade du länken från jobbets dator? jag var inne o snokade hans blogg på rasten nämligen.. haha..



The Game har jag läst, mkt bra bok, man blir proffsig... men nu använder 9/10 taktikerna så tjejerna har väl lessnat... men jag tror du kan ha nytta av den ;)



G

2008-09-10 @ 01:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0