Crazy permo tanten attackerar......

Idag var jag nere i frukten och hjälpte till, vem ser man inte glida in om inte crazy permo tanten!!
Hon nonchalerar mig totalt och åker för att ta några äpplen. Hon plockar ner dem i sin permobil, och ska köra iväg.
Då har hon oturen att råka köra in i fruktbordet så att det regnar ner äpplen över halva golvet. :)
Hon tittar på mig och gasar sedan iväg!!
Sedan ber hon en kund att hjälpa henne att leta fram en gurka, fast jag bara står 3 meter ifrån henne.
Jag plockar fram en gurka och ger till henne så att kunden ska slippa.
Hon bara tittar på mig när jag ger henne gurkan.
Sedan ska hon åka ut ur frukt avdelningen, hon väljer den absolut smalaste vägen av alla, och jag tänker det där kommer aldrig att gå bra.
Hon kör rakt in i hyllan med oliver, och börjar pusta och stöna. Jag föreslår att hon ska backa och köra den andra vägen som är tre gånger så bred.
Hon bestämmer sig för att backa. Då är olyckan framme igen. Hon backar i full fart in i frukt bordet igen. Denna gång var det inte bara ett par äpplen som ramlade, det rullade avocado, äpplen och apelsiner överallt. Men hon frustar bara och gasar iväg till kassan.
Där står jag och funderar på vad som egentligen har gått fel i världen. Varför kan människor inte bara be om hjälp om de behöver det?

Det märks oxå att det är påsklov i skolorna, ikväll har det nog varit ett riktigt party i området, det har varit väldigt många fulla ungdomar inne. Jag träffade oxå en av våra stammisar idag- Han var förbannad på socialdemokraterna eftersom de skötte sig som svin. Han hade förstått att sossarna skulle förlora valet, när hans vänner började kalla Mona Sahlin för Mona muslim. Jag vågade inte fråga vad han menade med det, då hade man väl fått höra värsta utläggningen. Han började istället spy galla över "landsfadern" Göran Persson, Han skulle vägra sitta vid samma bord som denna uppblåsta fjant. Han skulle ta en gaffel och köra in i Görans ögon. Ja han höll på att bli riktigt  tokig så jag tackade för mig och sa att jag måste jobba. Man ser verkligen vad politik kan röra upp känslor hos människor. Det ska ju sägas att denna man faktiskt är socialdemokrat i grunden.
I kväll lyckades jag oxå med en klassiker som bara Scaramanga kan lyckas med.
En mamma var in med sin 7 åriga dotter och handlade. En av personalen sa hej då Celine. Barnet hette tydligen Celine.
Jag tittar med stora ögon på barnet och sen tittade jag på mamman, sedan vänder jag mig till personalen och säger.
- Va heter tjejen Vaseline?
Tyvärr så sa jag det ju högt så mamman hörde det.
Tur för mig så tog hon det på rätt sätt och skrattade :D
Tur för mig det!!!!
Annars kunde det ha blivit jobbigt..


Godnatt

Scaramanga



Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackas tant. Hon kanske inte vill besvära andra man vet ju inte vad som rör sig i hennes huvud..

2009-04-18 @ 21:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0