halleluja!!!! :D

Nu är våren äntligen här på allvar :D
Jag säger då bara det, det börjar på att bli ansträngande att jobba i butik nu.
Alla kvinnor är ju så otroligt vackra. Man känner sig som Ferdinand på grönbete när man smyger runt hyllorna :D
Desto mer temperaturen klättrar ju mer kläder faller av. Jag börjar fundera på om det inte borde vara svenskarna som är de största soldyrkarna genom tiderna och inte Aztekerna.
Det är ju helt sjukt, så fort temperaturen är över 10 grader börjar människor på att förändras, de börjar helt plötsligt le och leva upp.
Men jag klagar inte det gör ju mitt jobb så mycket roligare :D

Men sen har vi den här gruppen som kallas för mysmongon.
Varför går man ut bland folk iförd mysbyxor?
Jag har skrivit om detta fenomen tidigare, men det tål att nämnas fler gånger. :D
Dessa byxor förvanskar ju kroppen på människor, de ser ut som bönder från jättendal som inte sett folk på flera år :)
Varför utsätter man sig för det?
Jag förstår det inte!!!!!
De får ju en röv som ser ut som en ladugård, med hängande dörrar.
Sen finns det ju två typer av mysis bärare.

Sort nummer 1 kallas Steve Urkel
De drar upp sina mysbyxor till armhålorna och bär tubsockor. samt foppa tofflor vid högtidliga tillfällen :D

Sort nummer 2 kallas bonden
De har slitit ut sina favorit mysisar så resåren har gått sönder.
Detta medför att de får ett väldigt osmakligt häng i de bakre regionerna.
Dessa bär nedvikta gummistövlar vid de flesta tillfällen.
Om det skulle vankas bröllop då kan mysbyxorna kombineras med en ut tvättad t shirt som det står dodge på.
:D:D:D
Nej nu ska jag vara snäll..
Jag träffade Lisa igår i stan och vi tog en fika. Det var jätte roligt. Hon delade min syn på mysbyxor och vi hade väldigt roligt. Vi bestämde att ta en ny fika snart. Det kanske blir på söndag?
På jobbet drar det ihop sig för årets värsta dag. Skärtorsdagen. Det brukar vara ett underbart kaos.
En tjej på jobbet har förberett 100 påsar godis som söta ut klädda barn ska få!!! :D
Det kommer att bli grymt roligt att jobba imorgon.

Jag och en kille på jobbet vi kan kalla honom Mr G-man spekulerade över om vi skulle gå in i porr branchen.¨
Vi har redan våra namn klara, Mitt ska vara Scary CUM och han skulle heta Sperminator.
Vi skulle inrikta oss på att göra parodier på kända filmer. :D
Vad sägs om Top CUM, Sperminator, Kingdom of CUM mfl :D :D :D
Ibland kan man ju fundera på om man är 30 eller 14?
Men det finns ju inget roligare att prata om än sex så det får man leva med. :D

Nej nu ska jag äta lite o hoppa i säng

God natt

Scaramanga aka SCARY CUM :D





Kategori 1, allsmäktiga gud.




Kategori två



Kommentarer
Postat av: Marre

De som e s skönt att gå mys brallor. jag bruka gå i såna till affären ibland för att jg orkar inte byta om....

2009-04-09 @ 10:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0