Nils 30 års party!!

I fredags var det dags jag tog äntligen tag i städningen, :D
Jag höll på i två timmar, jag var helt slut efteråt. Men man måste ju städa tills El grande kommer, annars vet man ju att man får höra det. Det där med tårtan kommer ju tillbaka titt som tätt. :D
El grande kom ner på lördagen och vi tog oss en pripps blå för att komma i stämning tills det var dags att fira Nils.
Nils kom vid halv tre och resterande av gänget stormade in vid tre för att gratulera. :D
Efter det begav vi oss till Älvsjö och Gokart palatset, för att köra Gokart och ha 5 kamp.
Personalen på detta ställe hade en verklig konstig inställning till service och borde gå en charm kurs.
Scaramanga Schumacher äntrade bilen med siktet inställt på en solklar vinst. Tyvärr så slutade det ju med att jag blev näst sist. :D Men det får man ju bjuda på.
Efter det var det dags för 5 kamp.
Grenarna som ingick var:
Bullriding
Spika spik
Skjuta mål
Kasta stövel
Sumobrottning

5 kampen var jätte kul framförallt sumobrottningen, Satan i gatan vad jobbigt det var.
Man fick ju ta på sig en dräkt som vägde flera ton kändes det som.
Sedan var det bara att försöka putta ut motståndaren ur ringen.
Jag förlorade mot El Grande, det känns bra surt....... :D
Speciellt eftersom han hoppade på mig efter att jag hade ramlat omkull. Då var man inte direkt kaxig. :D
men kul var det!!!!
Efter det begav vi oss hem till Vulva för att dricka lite öl innan det var dags för att bege oss in till Hard rock café för att äta middag. jag kan verkligen rekommendera Hard rock. Vi fick jätte bra mat och super service.
Sen är ju det här med betalning alltid krångligt när alla ska betala sin egen nota. Men vulva visade matematiska kunskaper och fixade det! :D
Efter hard rock begav vi oss till medusa i gamla stan som är ett hård rock ställe. Det är ju inget av mina favorit ställen, men det var ju Nils dag. Men det var trevligt att sitta och dricka öl och prata.
Jag och El grande gav oss av hemåt vid 1 tiden. Det var helt klart lämpligt. Man mådde ju inte så bra på morgonen med eftersom El grande tvingade med mig på coop för att handla frukost så gick bakfyllan över ganska fort.
El grande åkte hem vid 14 tiden och jag blev själv med min påse chips.
Finns det något bättre än chips o glass dagen efter? :D

Jag fick oxå mail av pappa idag, med lite bilder från fjälls man kan ju undra om han tycker att man ska åka upp och jobba? :D


Nej nu ska jag hoppa i säng det verkar bli en jobbig dag imorgon. Våra datatekniker har hållit på att byta datorer på jobbet i tre dagar nu, och fortfarande fungerar inget som det ska........
Det kanske finns ett behov av fler kompetenta datatekniker? :)


Ha det bäst

Scaramanga

Ps titta på bilderna.......



Nils i strids mundering!! :D



Come on i fuck you up!!!! :D



Kan det vara min käre mor som skidar??
Är det inte vackert så säg?



Är det någon baktanke med att skicka sådana här bilder? Är det ett förtäckt hot? Kommer du hit SKA du arbeta :D
Min syster brukar ju oxå använda sig av sådana metoder



Är det här jag ska tillbringa min sommar?
Med att klyva ved, jag får sätta upp ett skydd då, så inte alla kvinnor blir tokiga av min vältränade bringa!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0