Nu är det dags....

Efter att ha varit borta från jobbet är det så dags att återvända.....
Det ska faktiskt bli roligt, men ganska tungt. Man är ju van att äta sju gånger om dagen nu. Så man blir väl as hungrig efter en timme, Men det får man stå ut med. :)
Jag sitter och funderar på mitt nästa drag i den så kallade karriären just nu. Vad ska jag egentligen ta mig till efter jag har avslutat denna utbildning?
Ska jag försöka få gå någon mer kurs?
Ska jag försöka leta egen butik?
Ska jag byta arbete till någon annan butik?
Eller ska jag försöka mig på att byta kedja kanske?
Ja möjligheterna finns ju men man måste försöka komma på vad som är rätt?
Många säger ju att man ska jobba högst 2-3 år på ett arbete. Jag har varit i 8 år på mitt nuvarande.
Men jag har ju hela tiden fått utvecklats så det ligger mig nog inte till last.
Är det någon som har några bra tips så får ni gärna ge mig dem.

Nej nu är det dags att jobba. :D


Ha det fint


Scaramanga

Kommentarer
Postat av: Therese

vem är du egentligen? såg att du kom från/bodde i gnarp och jag ser inget namn nånstans så jag blir så nyfiken! :P

2009-04-03 @ 13:15:35
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Vulva

Du kan skaffa dej ett riktigt arbete så du vet hur det känns för oss hårt arbetande människor som inte går å drar fötterna efter oss bland frys varorna

2009-04-03 @ 18:50:42
Postat av: Anonym

Ja du.... att byta butik bara för sakens skull är väl inte så nödvändigt. Bossen lyssnar ju på dig där du är (ibland iaf :-). Men eftersom du vill bli butik när du blir stor så är det ju mot det egna företaget du ska satsa. Snacka med chefen, kolla kursutbudet - och sedan kan du överlämna till oss bloggläsare att ha en omröstning. Närå, men då kan du göra upp en mer konkret plan, något i stil med "När jag är 3X år ska jag ha min första egna butik."

2009-04-07 @ 18:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0