Ny dag, nya möjligheter!! :D

jag vaknade upp i morse till tonerna av south parks signatur melodi. :D
Jag började titta på det i går kväll när jag skulle sova och somnade relativt omgående. :D
Den där gångturen på djurgården tog ut sin rätt tror jag.
Men hur som helst, så började jag slö titta på south park och jag kunde inte hålla mig för skratt.
De som har skapat denna serie måste ju ha både en och två skruvar lösa. men det var helt underbart Mel Gibson var en pervers maschokist som ville bli torterad av barnen. :D
Det var inte dumt att börja dagen med ett skratt, det gjorde det hela mycket enklare.
När jag kommer fram till jobbet så ser jag att det har tydligen varit stor party på torget. Någon har rivit upp alla ny planterade blommor, och två präktiga spyor pryder marken.
Jag hade tur och slapp ta reda på eländet, men man kan ju fråga sig vad man får ut av att riva upp blommor?
Spyorna på torget påminde en ju osökt på en del fester som hölls bakom statoil. :)
Man glömmer ju inte i första taget när Putrik hade spy skola. D
- Men spy då!!!
-Va fan är de med dig??
- Är du rädd eller, rädd jävel.
Sedan kör han fingrarna i halsen och bevisar hur en riktig man spyr. :D
Jobbet har annars gått jätte bra, Jag hörde på omvägar att pundar Olga hade varit in. Det var ju tur att man missade henne. Annars hade det väl blivit cirkus......
Jag har även hittat en ny sak som stör mig, det är hundägare¨!!!!!
Varför ska de knyta fast sina älsklingar inne i vindfånget???????
De visar ju verkligen ingen respekt för varken allergiker eller hundrädda!!!!
Jag har en människa, jag har sagt åt henne säkert 10 gånger att hon inte får knyta sin äckliga dammråtta i vidfånget. Ändå gör hon det varje gång!!!!!!!
Vad ska man ta sig till med sådana människor??
Men annars har ju dagen varit jättebra, Man måste ju se det positivt, annars kommer man ju att gå under. Människor som enbart ser världen i svart, har det ju inte så lätt. Jag tror att människor måste försöka att ta sig själva på lite mindre allvar. Då skulle nog många få det mycket enklare i vardagen.
Varför måste man leva upp till den sociala normen?
Det vore bättre att människor slappnade av, och försökte koncentrera sig på att ha roligt och få ut så mycket av livet som möjligt istället för att försöka leva upp till ideal bilder.
Kort och gott ny dag, nya möjligheter, fånga de medan ni kan.
Imorgon är det dags för utbildnings möte. Det ska bli kul att träffa grabbarna igen!!!
Hoppas bara att vi kommer fram till något bra, det vore skönt att få fart på sista uppgiften nu. :D

men nu ska jag ta och hoppa i sängen och fortsätta titta på south park.

Vi hörs imorgon!!!!

Scaramanga


eric.jpg Cartman image by bacameron


Cartman for president!!!!! :D


http://www.youtube.com/watch?v=sn6LBafnYhE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0