Tisdag som borde ha varit måndag?

Vad jobbigt det är när det är röda dagar i början eller slutet av veckorna. Hela veckan känns som om den blir upp och ner. Mina vanliga rutiner som jag gör på måndag skulle jag göra idag istället. Det känns precis som om man har jobbat söndag oxå, fast det är tisdag. jag vet inte om ni förstår vad jag menar men kontentan är iaf att det blir fel.
Det märktes absolut i morse när jag skulle börja skriva skyltar som vanligt. Då fungerade absolut ingenting!!!!!
 Våra datorer är ju från tiden före hedenhös, och just idag hade datorn vaknat på absolut fel sida!!!!
Istället för att skriva ut alla mina skyltar i rätt ordning så hängde sig skräp programmet, och valde att bara skriva ut en storlek och 3 exemplar av varje skylt istället för 1. Det blir ju inte billigt när man sitter och skriver 70cm X 100 cm skyltar.
Så jag fick helt enkelt ge upp mitt skyltskrivande och koncentrera mig på mina andra arbetsuppgifter......
Det känns bra att vi ska få nya datorer denna vecka. Men jag misstänker ju att det inte är några super datorer precis......
Men allt måste vara bättre än de vi har idag. :D
Men dagen har annars gått väldigt bra, Vi hann med alla leveranser och jag lyckades oxå gå igenom ordersystemen. Jag hoppas att det ger ett lyckat resultat till fredag :D
Jag skuttade hem vid 15 tiden och när jag kom hem så sjönk jag ihop i soffan, jag var så fruktansvärt trött. Men ingen rast och ro för mig, det var bara att hoppa in i duschen och skynda in till stan. Jag hade ju utbildnings möte ikväll.
Vi mötes upp på centralen men jag lyckades ju ställa mig fel. Så det tog 20 min innan vi lyckades få syn på varandra. Sen har man ju en ovana att alltid prata i telefon när man står och väntar, så de fick ju inte tag på mig heller,,,,,,
Jag hoppas de förlåter mig :D
Efter det så gick vi på café gråmunken och hade möte. Jag passar också på att hämta ut mina nya solglasögon :D
Så snygga!!!
Mötet gick iaf bra och det känns som vi är på rätt väg. Uppgifterna är uppdelade och nytt möte är inbokat nästa vecka.
Men den stora frågan är ju hur jag ska hinna med allt??
Men det löser sig, man måste ju se positivt på tillvaron!!!!

Efter mötet var det bara att ge sig iväg till Fruängen för att fira Nils som fyllde 30 idag :D!!!!!!
Stort grattis till honom!!!!
Där fick man gott kaffe och prinsesstårta. Sen fick man oxå hälsa på lille Eros.
Han växer verkligen så det knakar.
Tyvärr hade jag inte köpt någon present åt Nils, men jag får återgälda det vid tillfälle.
Jag lyckades snylta skjuts hem av Nils bror, det var jätte bra!!! Då slapp man åka pöbeltåget. :D
Man vet ju aldrig vad man träffar på där ute i fruängen,
Men nu ska jag ta och äta middag och hoppa i säng, imorgon ska man ju upp tidigt igen :D
Men det ska bli riktigt kul att gå till jobbet imorgon, jag känner mig laddad.

Vi har oxå fått en ny deltagare i vår porr firma han kommer att gå under arbetsnamnet Daim-Bosse :D
Sedan har vi ytterligare en intressent som är villig att bli delägare :D
Men hans artist namn är inte klart, så det återkommer jag med. :D


Ha en super kväll

Scaramanga



Visst blev de coola? Lite dålig bild men jag är verkligen nöjd med dem!!! :D



Kommentarer
Postat av: Marre

Låter som du har haft en super bra dag

2009-04-15 @ 11:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0