Tjenis!!!

Idag har det varit en super dag på jobbet, allt har gått utan problem och alla har varit glada. :D
Det har inte varit mycket att göra idag, så jag har hunnit med att städa ur lagerfrysen. Satan i gatan vad skräp som samlas där....
Men nu är det rent och snyggt, Jag trodde att det skulle ta flera timmar men jag hade tur och det var inte mer än en timmes jobb. Men man förbannar sig själv när man inte kan kasta saker på en gång, utan ställer in saker i frysen. Det kan ju vara bra att ha någongång. Jag vet inte hur mycket olika glasspaket jag hittade men jag kan ju säga att det var ju inte 1.
Jag har oxå hunnit med att beställa hem en massa nya eko varor. Det blev nästan 40 stycken nya artiklar tror jag. :D
Det ska bli roligt att se var vi ska få plats med dem, men det ska bara gå!!!! :D
Det kommer ju att bli väldigt viktigt i framtiden att kunna erbjuda kunderna ett välsorterat sortiment av ekologiska produkter, om vi därför är ute i god tid finns det marknadsandelar att hämta! :D
Synd bara att det är betydligt svårare att få det ekologiska sortimentet att fungera på frukt & grönt och chark. Men det löser sig nog.
Jag får försöka övertyga mina kära medarbetare att det är rätt väg att gå. :D
Idag tänkte jag ta tag i städningen när jag kom hem, men jag somnade på soffan istället......
Men jag har inte varit helt förslöad iaf, jag har ju lyckats tvätta 6 maskiner och börjat plocka ihop alla grejer som har en viss förmåga att bara ligga överallt.
Men jag tänkte ju kliva upp tidigt imorgon och ta hand om resterande.
Jag måste ju göra det om jag får besök av Nils på lördag.

Jag sitter oxå och funderar på om Gûnter kommer att komma ut med någon ny sommar hit i år :D
Han borde ju utses till national hjälte. Det kan inte vara många artister som kan göra så värdelösa texter och ändå få dem att fungera?
Sedan hjälper ju hans slemmiga attityd till oxå :D
Jag kan bara säga att jag gillar den starkt!!!!

Men nu tror jag att jag måste sova en stund om jag ska orka städa i morgon :D
Det ska bli väldigt skönt när det är klart!!!!!!

God natt

Scaramanga




National hjälte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0