Damp varning :)

Jag vet inte vad jag ska ta mig till ikväll....
Jag kan inte sitta still riktigt, jag har överskotts energi så det bara skriker om det. Det är ju inget vidare,
Vad ska man göra för att bli kvitt detta?
Man borde ju kanske kasta sig på golvet och göra situps, men kan David Hasselhof lyckas kalla sig själv för sex symbol med hans kropp, ja då kan jag oxå göra det, helt klart :)
Det värsta med detta tillstånd är ju att man inte har koncentration nog att slutföra något, jag försökte mig på att spela lite bf, men det var ju bara att lägga ner. Koncentrationen infann sig helt enkelt inte, sen hjälpte det ju inte att Stefan tog mitt liv säkert 10ggr...... Fan vad sur jag blev. :)
Men jag antar att jag får ta och gå och duscha, det kanske hjälper?
Annars kommer det att ta ett tag och somna i kväll.


jag måste ju oxå ta och välkomna en ny läsare som jag fick idag :)
Direkt länkad från skatteverket. Inte illa, vill jag lova

Ha det bra

Scaramanga



The hof eller Scaramanga på beachen ? :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0