Farväl gamle vän... :(

Du och jag har haft en underbar tid tillsammans, synd bara att den blev allt för kort.
Du somnade in i natt. Jag försökte hjälpa dig.
Men det enda avsked du gav mig var en ensam dödsryckning.....
Du blinkade till och jag kände att det var det sista ögonblicket vi hade tillsammans.
Du har varit en av mina trognaste följeslagare, du har fått ögon att vända sig efter oss.
Du har lockat till skratt och hjälpt mig att minnas goda tider.
Du har hjälpt mig att tygla mitt temperament vid dåliga nyheter, då du har fått oskäligt mycket stryk.
Du har varit brevid mitt öra när glada nyheter har förmedlats
Du har förundrad människor med din vackra sång, även om nidvisor ofta var igång.
Vad skall jag nu göra när du lämnat mig. Inget kan ersätta dig gamle vän.
Jag önskar att du kunde få ett liv till, men det är inte möjligt.
Du kommer nu alltid att leva vidare i mitt hjärta.

R.I.P

The scaramanga phone :)




Den vackra sången som har ljudit där vi har gått fram tillsammans :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0