Helgen

I lördags var det dags för jobb, det var faktiskt riktigt kul. Förutom att jag blev uppläxad av en människa som arbetar i en annan butik. Uppläxad är kanske fel ord, men jag tror inte man behöver gå runt till andra butiker och lära dem att plocka en exponering med toalettpapper. Det var nära att jag kände mig tvungen att säga något menjag kände att det var enklare att gå därifrån. :)
Men en mening som jag verkligen avskyr är:
- Så gör vi faktiskt hos oss.
Men varför gå runt och berätta det för världen? Förutsättningarna är väl olika?
När jag var på väg hem så ringer Stefan och frågar om jag ska hänga med till john och kolla in hans nya lya?
Jag kände efter i kroppen och svarade att inte idag, jag var lite för trött. Tyvärr nöjde sig inte Stefan med det svaret utan tjatade tills jag följde med.
Jag går hem och hoppar in i duschen och beger mig sedan ner till tunnelbanan för att möta Stefan på tåget.
När vi väl kommer fram till John efter att ha åkt fel så blir vi väl mottagna.
John såg till att bjuda på en öl, och hans nya lägenhet var verkligen fin. Jag blev faktiskt lite avundsjuk.
Vi satt ner och pratade och drack ett glas vin. Helt plötsligt somnar Stefan. :)
jag antar att han hade tagit sig ett glas hemma :)
Men jag och John hade ju iaf trevligt, vi satt och pratade om att det var läge att vi tre skulle åka utomlands. Det vore roligt om det blev av :)

I övrigt så har helgen varit lugn. Nu ser jag bara fram mot onsdagen. :)
Ibland önskar man ju att livet var som en videobandspelare som man kunde spola framåt vid behag :)
Jag har oxå under den gångna veckan slagit ett rekord jag inte trodde var möjligt. Jag har skickat över 200 sms. :D
Men jag kan bara säga att jag gillar detta. :)

Men nu ska jag ta och duscha

Ha det

Scaramanga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0