Helgen

I fredags så såg man fram emot en lugn och skön hemmakväll igen. Så blev det ju inte. Stefan ringde och sa att det var dags att gå ut och kolla in kvinnorna. Så sagt och gjort jag gick hem och duschade och gav mig iväg till Stefan.
Där så delade vi på lite öl och så klart en sparkling chardonnay. :D
Satan vad gott det är, när det är riktigt välkylt.
Vi gav oss iväg in till stan och hamnade som vanligt på Patricia. Det var väldigt lite folk på plats när vi ankom stället. Men vi lät oss inte nedslås utan begav oss till baren för att bättra på vårt fagra utseende :D
Lite senare så kom vi i kontakt med några tjejer, och kvällen blev väldigt trevlig tyckte jag. Jag begav mig hemåt tidigast av oss, men innan dess så passade jag på att få en av tjejernas telefonnummer. Så nu har vi bokat in en fika på onsdag. Vi får ju hoppas att det går bra :D

Det finns ju bara en sak att säga Scaramanga är tillbaka på banan. :)

Lördagen tillbringades i liggande läge, usch vad jag hatar att vara bakis
Söndagen har tillbringats med att plocka ihop i lägenheten, Men det var så tråkigt så jag avbröt efter halva städningen och får ta resten i morgon.
Man vill ju ha det lite fint omkring sig.
Sedan ska jag oxå ställa min blå plastblomma på hedersplats, man vet ju aldrig vem som kommer och hälsar på :D

Men nu ska jag ta och duscha, och se klart på the Amazing race.

Ha det bra

Scaramanga

En förväntansfull man :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0