I bland faller det på plats :D

Jag vet inte egentligen vad jag ska skriva idag.... :)
Men jag kan iaf säga att jag har en märklig känsla i kroppen, den gör liksom att jag helt har tappat bort min koncentration.. :)
Det är inte speciellt mycket som känns viktigt i sammanhanget och därvid faller koncentrationen :)
Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte gillade det. :)
Så nu sitter man här i lägenheten och funderar på vad man ska göra för att försöka hålla sig sysselsatt.......
Tyvärr har inte livet förvandlats till en videobandspelare än så man kan spola framåt i tiden. :)
Men jag antar att den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge. Och i detta fall så stämmer det till 100%. :)
Jag antar att jag får fördriva tiden med att röka en cigg eller många. Det verkar ju vara det enda som hjälper... Även om man har fått lära sig att man är en dålig människa då! :D

Men imorgon så är det dags för inventering......... och sedan är det en enda lång transport sträcka tills på tisdag :)
Varför kan det inte bli tisdag nu istället?

Nä nu känner jag att koncentrationen håller på att falla, nu måste jag ta en cigg....'


Ha en bra kväll

Scaramanga :)





Tisdag nu tack! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tihi, inte lätt när man väntar, men det är bara att försöka härda ut!!!! Bingo och hejja vad glad jag är för din skull!!! Det är din tur nu vännen!!!!

2009-08-28 @ 21:17:39
URL: http://gama.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0