Jag har vunnit ett pris :D

Jag har vunnit ett pris på kosum bloggen, som Sveriges bästa nominerare :)
Inte illa måste jag säga.
Min motiveringen löd:

Jag vill nominera Coop Konsum, Svandammsvägen 20, Hägersten, för att de alltid är trevliga och hälsar på mig som kund. Samt att de har som motto ”Sveriges bästa kundbemötande” och det märks tydligt att de talar ofta om detta.
Idag var det sista kassören sa till mig: Hoppas du får en fortsatt bra dag!
När hände det senast i en annan butik?

Mitt pris kommer att bestå av:

  • Presentkort på din egen müsli från Saltå Kvarn (inkl urtjusig plåtburk!)
  • En ask ekologiska gelehjärtan från Sjölunda Gård
  • En prenumeration på valfri tidning från Allers Förlag
  • En Konsumbloggen-bok
  • En ekologisk fruktlåda från Mataffären.se
  • Så jag är rätt nöjd kan jag säga.
    Man kanske borde utse augusti till min nya tur månad? :)
    Nu är det dags att förbereda sig inför middagen ikväll. Lill vulva fyller ju år :) (och Anneli, som är den mognare av födelsedags barnen :D)
    Jag kanske inte behöver skaffa mig en video heller, förhoppningsvis behöver jag bara vänta tills imorgon :)
    Men även detta känns som om det är för länge .....

    Ha en bra dag

    Scaramanga





    Kommentarer
    Postat av: Eve

    Kan knappt vänta jag heller ;)

    2009-08-29 @ 14:01:20
    Postat av: kulturella

    grattis alla som vunnit ett pris ska man väl gratta.

    2009-08-29 @ 14:39:15
    Postat av: Lilla K

    Gissade nog att det var du som vann!

    Jag är så avis på vinsterna precis sådanna saker som jag vill ha i vinst.

    Ps gelehjärtanen är jättegoda så håll i dem hårt eller ge dem till någon du tycker om ;)

    2009-09-01 @ 18:49:31

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0