Män i färgade jeans ..... :)

Jag kommer precis hem från ett besök på apoteket i Liljeholmen.
Jag har länge känt att världen håller på att bli invaderad av en ny typ av organism. När jag ankom Liljeholmen insåg jag ganska snabbt att invasionen hade fullgjorts. där stod de!!
Män i färgade stela, smala jeans.:)
Jag ryggar tillbaka, dessa sk människor känns främmande och farliga ;)

Kännetecknen för dessa är:
* Färgade stela, smala jeans.
* Ålder 16- 26 år
* Rektangulära glasögon.
* ovårdat flottigt hår, alt överstylat hår.
* Bär gärna omkring på diverse musik instrument.
* Rör sig oftast på söder, alternativt plattan.
* Vill se ett totalitärt styre som under den gode kamrat Josef. :)

Man kan ju fundera på hur dessa varelser egentligen fungerar? Hur kommer det sig att de kommer i sina färgade, tighta jeans varje morgon? Är de könlösa? :) Eller använder de salva? :)
Instrumentet de bär omkring på? är de den moderna tidens sirener, som ska locka mänskligheten i fördärvet? :)
Man vet ju aldrig om man kanske vaknar en morgon och hör de glada sångerna som hyllar proletariatet och sjunger kamrat Josefs lovsång? :D

Jag vet inte, men det känns som om vi står inför en invasion av vår hjärna och värld.
Snart kommer det väl nya lagar som säger att färgade jeans är tvång.
* Måndag = röda
* Tisdag = Gröna
* Onsdag = Rosa
* Torsdag= Turkosa
* Fredag = Lila
* Lördag = Prickiga i valfri färg
* Söndag = Randiga i valfri färg

Dessa män känns onda, och jag hoppas att det hela snart är över.......

Scaramanga stjärt skulle inte se bra ut i ett par rosa jeans :)'





Är det inte så man får rysningar så säg? :D

Ha en super dag med er alla. nu är jag strax på väg till jobbet
 


Kamrat Josef, lever i de mångfärgade jeans klädda männens hjärtan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0