Måndag 24/8

Idag har det varit en seg dag, Det känns som om jag inte lyckats pestera till fullo. Det kanske beror på att kroppen börjar ställa in sig på semester?
Men dagen har varit till min fulla belåtenhet iaf. Efter jobbet gick jag och hälsade på Marcus för en snabb fika. :) Det var ju väldigt länge sedan jag träffade honom, så det var kul. :)
När jag satt och fikade med honom, så ringde Rickard och ville att jag skulle komma ner till honom och titta. Han hade målat om. Det var jätte kul att träffa Rickard och han hade fått det väldigt fint i lägenheten.
Det är alltid roligt att träffa Rickard och diskutera, eftersom vi befinner oss på ungefär samma plats i karriären.
Det är väldigt givande, och sen kanske vi har olika syn på hur arbetet ska bedrivas, men det är utvecklande.
Men nu ska jag ta och inta ryggläge känner jag.

Ni får ha det så bra

Scaramanga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0