Nu är det snart dags för date :)

Jaha nu är det söndag, och dags att ge sig iväg på date strax. :D
Det värsta är att jag inte är nervös, och inte har några större förväntningar. Vad är fel?
I detta läge ska man ju darra som ett asplöv och röka oavbrutet för att behålla lugnet. men icke!
Men vi får ju hoppas att det blir bättre när jag väl kommer fram.
My wingman Stefan har ju gett mig lite tips om vad kvinnor gillar......
Jag tror inte jag ska prova något av dessa knep, för då kan det ju tänkas att man sitter häktad imorgon :)
Men jag har ju fått ett annat telefon nummer av min goda vän Lotta som kanske kan hjälpa mig ifall att jag får för mig att prova.
Men nej, skämt åsido jag lovar att jag inte ska prova.
Undrar om man ska ta och prova någon snygg replik idag?
Det var ju länge sedan det hände något riktigt dråpligt i livet nu, så det kanske är dags att ställa till med något :)
Men nu ska jag ta och göra mig iordning.
Önska mig lycka till! :)

Ha det bäst 

Scaramanga



 

Det är ju fan jag idag :D

Jag skäms uppriktigt för att jag tycker denna låt är bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0