Tisdag. 4/8 - 09

Idag har det varit en jätte lugn dag på jobbet igen. Det börjar kännas tråkigt nu, nu vill jag att kunderna ska komma hem från semestern så det åter blir lite liv i luckan.
Idag har de båda äldre herrarna på bygget börjat att lära sig kassan. De var faktiskt riktigt duktiga
I övrigt har det inte hänt speciellt mycket.
Men nu ska jag lägga mig och läsa i min bok, den är ju så otroligt bra. Synd bara att jag somnar efter ca 20 sidor :)
Nu har jag oxå lyckats hålla mig nykter 4 helger i rad. Det känns otroligt bra faktiskt. Kroppen mår ju mycket bättre.
Jag ska försöka hålla mig nykter tills jag åker till Turkiet Tyvärr tror jag ju inte att jag lyckas, men jag ska göra ett ärligt försök iaf :)
Någon som vill anta utmaningen?

Ha det bra med er alla

Scaramanga


Kommentarer
Postat av: Dénise

Jag tror minsann att jag läste något om gå ut och ta en öl? räknas det inte om det är på en torsdag eller ;P

2009-08-04 @ 23:29:17
URL: http://blondie86.blogg.se/
Postat av: kulturella

en gång förut..sa mina målar kompisar att de skulle bjuda ut mig med rullstol å tömma i mig med tratt.vem tror du fick betala taxin hem då. det var jag...men jag sa nog att jag ville. nån gong vill man väl spela allan..... men det har dunstat nu.vi var på strand i s-vall.i alla fall.

2009-08-05 @ 08:05:25
Postat av: Anna-Karin

Ja jag tycker de är super med stegräknare för då vet man att man har gått sina steg för dagen=O)! Testa du med finns billiga på stadium;O)



Lycka till!



Kram

2009-08-07 @ 11:46:25
URL: http://www.annakarin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0