Vad oförskämt bra jag mår...... :D

Vad fruktansvärt bra jag mår just nu :)
Det borde ju finnas lagar som förbjuder människor att må sämre än jag gör just nu. :)
Då skulle världen nog se en hel del annorlunda ut.
jag klarar inte ens längre av att spela battlefield som folk, hjärnan har ockuperats av något mycket sötare, än ond bråd död på slagfältet. :)
Det är inte varje dag man vaknar av en röst som säger. - vill du ha sällskap till jobbet?
Det borde vara alla förunnat :D

Tyvärr så råkade jag försova mig idag, vaknade av Daim bosses röst som frågade om jag fortfarande låg i sängen. Så jag har ju fått utstå en del mobbing idag :)

I går slutade Simon, hos oss på jobbet. Det tycker jag är väldigt tråkigt. :(
Men jag tycker han valde rätt beslut, han kommer att lyckas grymt bra.
Så härmed önskar jag Simon lycka till med de nya studierna, och hoppas han återvänder till oss för att arbeta under sina lov.

Personligen fick jag oxå ett väldigt, väldigt intressant förslag av min chef idag. Vi får hoppas att han lyckas med det.  Då lovar jag att berätta mer om det.
Men det lät väldigt intressant. :)

Nu ska jag hjälpa Dénise med en sak på fejjan. Tydligen så var hon i grymt behov av ett persikoträd?? :)
Är farmville det nya battlefield???

Godnatt


Scaramanga



Kommentarer
Postat av: blondinstoffe

ööööh du vet att du inte behöver ställa upp på allt din chef vill. Men jag har ett par oranga fjalingar att låna ut

2009-08-31 @ 23:20:30
Postat av: kulturella

ja jag tror det.....pysslade med det när martin var 4 år...men vi konstaterade att det växte aldrig över datahörnan.... ha det krama lotta å e bland.

2009-09-01 @ 06:53:29
Postat av: Lottapotta

Så var det det här med svenskan då vännen... Är inte fruktansvärt lite fel ordval? Otroligt, enormt eller oerhört hade väl varit lämpligare?! :) Så bra att du är på så bra humör så kan jag retas lite extra med dig!!!

2009-09-01 @ 20:43:08
URL: http://gama.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0