Vad ska man säga?

Jaha nu är jag hemma från min så kallade date. Det enda problemet var att hon inte dök upp?
Vilken människa, hon behagade inte ens att höra av sig.....
Så där stod jag som ett miffo och väntade. Det hela spelar ju egentligen inte någon större roll, men jag skulle ljuga om jag sa att det inte sved till i egot.....
Men sånt är livet eller hur?
Men hur kan man bara strunta i att höra av sig?
Om man har ångrat sig, så kan man väl skicka ett meddelade och säga det.
Men jag skickade ju iaf ett meddelande till henne.'

Tråkigt att du inte valde att dyka upp.
Jag önskar dig all lycka i livet.

Jag tyckte att jag inte skulle och sjunka till en låg nivå och skriva vad jag tänkte.
Men nu har man raderat hennes nummer och nu får man koncentrera sig på nya äventyr.

Jag har oxå hittat på en mental bild för henne. Hon kommer numera att kallas Cousin It



Cousin It, från Familjen Adams



Men nu ska jag hoppa i säng.

ha det bäst

Scaramanga

Grattis Bolt till världsrekordet :D

Kommentarer
Postat av: Katja

Mäh vilken underlig människa!!

2009-08-17 @ 09:10:23
Postat av: kulturella

tänk det ante mig,,,,

2009-08-17 @ 10:54:30
Postat av: Berra Skägg

Tjena mannen! Du är smart och den bruden var inte värd dig, du lirar i en högre division, hon var ett botten napp.Du är en Vinnare så kör hårt!



2009-08-17 @ 14:00:13
URL: http://berrasbetraktelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0