Gott nytt år :D

Då var det nyårsafton igen, Jag sitter här iförd min thailändska morgonrock medan eve ligger och sover :D
Hahah hon är ju så söt, jag vet ingen människa som kan sova så mycket som hon.
Om man ska reflektera tillbaka på 2009 så kan man ju bara säga att det har varit ett jätte bra år.
Jag har ju träffat eve, avslutat min utbildning, lämnat in en ansökan om egen butik, fått tillbaka körkortstillståndet. Så man kan ju helt klart säga att 2009 tillhörde mig :D
Ni hoppas jag bara att 2010 följer i samma mönster, men det borde det väl göra eller hur?
När jag nu sitter här iförd min morgonrock så börjar man ju tänka på att nu är det bara 21 dagar kvar tills Eve och jag åker till Egypten. Det ska bli riktigt skönt, även om jag har haft väldigt mycket semester nu på slutet, så känns det speciellt att åka med Eve. Det ska bli riktigt super :D
Sen att få se pyramider, gravar, öken mm det är bara en bonus.
Om hotellet är i närheten av det som vi bodde på i Turkiet, ja då kommer det helt enkelt att bli en kanon vecka. :D

Andra projekt inför året är :

1. Att flytta ut ur Eves lägenhet i Uppsala. Jag har insett att jag inte kommer att orka hålla på att kånka banan kartonger, från Uppsala till Stockholm och upp på vinden fyra trappor utan hiss. Jag har bestämt mig för att hyra in en flyttfirma. Tack vare Karolin på jobbet har jag fått ett bra pris av hennes pappa. ca 4900 :- inkl. allt-
Det är helt klart taget, varför anstränga sig själv, när man kan leja bort det. Kapitalism är ju underbart :D

2. Flytta till större lägenhet i Stockholm?
Det är en fundering iaf, Vi får väl se hur det blir. Allt kommer att lösa sig till det bästa :D

3. Förhoppningsvis få komma på intervju angående butiken.
Detta är inget jag räknar med, men jag hoppas och jag tror att jag kan göra ett väldigt gott intryck om de väljer att kalla mig på intervju, :)

Detta är några av de saker som kommer att ske i år. + väldigt mycket därtill. Jag hoppas att 2010 blir minst lika bra som 2009, då skulle Scaramangas lycka vara gjord :D

Med detta inlägg så ber jag att få önska alla mina läsare, ett riktigt gott nytt år! Som en kund brukar säga åt mig
- Nu ser du till att slarva ordentligt :D

Ha en super trevlig kväll

Scaramanga



Tänkbart scenario när jag och Eve intar Egypten? :D


Gott nytt år!!!

Kommentarer
Postat av: Eve

Gott Nytt År Älskling! Jag är oerhört glad att jag har dig! Pussen!!!

2010-01-01 @ 01:42:44
Postat av: [email protected]

Tjena Mannen!



Gott nytt år! Hoppas att du får butiken som du vill och att du får ett till kanon bra år, Ha det så bra och sköt om dig å hälsa Eve!

2010-01-01 @ 22:52:43
URL: http://berrasbetrektelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0