Julpyssel hos syster. :D

I helgen var det dags för det årliga julpysslet hemma hos min kära syster. Pysslandet startade vid 15:00 med att alla samlades hemma hos min syster.
Pyssel deltagarna bestod av syster, Jonas, Fanny, Kajsa, Johan, Katja, jag samt katjas mamma pappa och lillebror. Pysslandet var jätte trevligt och ölen var kall. :D



Olle var dagen till ära klädd i traditionenliga renhorn :D

Kvällen fortsatte med pepparkakshus tävling. De tävlande lagen bestod av: 1. Scaramanga & Timpa, 2, Johan & Illka 3, Katja & Fanny.
Vi kan ju säga att det var ju ganska självklart vilket lag som skulle vinna. :D



Detta var Timpas och mitt bidrag till tävlingen. Notera tomten med tillhörande säck på taket :D



Detta var Katja & Fannys bidrag till tävlingen bestod av detta utedass som ser ut att ha fått ordentlig slagsida. :D

Johan & Illkas tävlingsbidrag dokumenterades inte, men jag och Timpa vann tävlingen överlägset ska tilläggas.

Senare på kvällen blev det tävling i Buzz, en frågesports-spel till nintendo wii.
Det var jättekul, jag och syster sopade banan med de övriga deltagarna. Men det var jätte roligt.



Jag måste tacka de andra deltagarna på pysselkvällen för en otroligt rolig kväll och att jag kommer gärna nästa år oxå. :D



Ha det bäst Scaramanga



PS Någon av de äldre kvinnliga deltagarna roade sig med att göra dessa orena små godis-snoppar:D
Det kanske är dags att byta bransch till sexleksaks industrin?

Kommentarer
Postat av: Eve

Verkar som att jag missade en fantastiskt rolig kväll :( Förhoppningsvis kan jag vara med nästa gång :)

2009-12-20 @ 21:17:11
Postat av: Eve

Verkar som att jag missade en fantastiskt rolig kväll :( Förhoppningsvis kan jag vara med nästa gång :)

2009-12-20 @ 21:17:48
Postat av: katja

hörru du! Fanny och jag deltog faktiskt inte i tävlingen =)

2009-12-21 @ 09:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0