Nu är det spännande, intresseanmälan är skickad!!!!

Jag har under en veckas tid funderat på om jag ska söka en butik som är ledig inom dagligvarukedjan där jag jobbar. När jag vaknade upp i söndags morse efter pysselkvällen hos min syster, så hade jag fattat mitt beslut.
Jag bestämde mig för att söka butiken.
Jag funderade länge på hur jag skulle formulera min ansökan, sedan skred jag till verket. :D
Jag måste säga att jag är en otroligt lyckligt lottad person som har människor i min närhet som släpper allt för att hjälpa mig. Jag pratar om Eve Och Barbro. :D Tack vare deras jobb, åsikter och kommentar lyckades jag få ihop en alldeles lysande ansökan om jag får säga det själv.
Jag har oxå lyckats skaffa mig riktigt tunga referenser, jag hoppas att de i kombination med min ansökan ska lyckas ta mig fram till intervjun. Sedan är det hela i handlar rekryterarnas händer. :D

Jag har skickat in ansökan idag och nu kommer det att bli en spännande väntan och se om man får komma på intervju. :D
Det vore ju riktigt häftigt, 2009 har ju hittills varit mitt år, kan man ju lugnt säga. Jag lyckades slutföra min utbildning med gott betyg, Jag träffade Eve, och jag har fått tillbaka mitt körkortstillstånd. :D
Skulle detta år krönas med att man blir kallad till intervju, så måste man ju säga att 2009 har tillhört mig. :D

Så nu följer en spännande väntan, håll tummarna för mig.

Men nu ska jag se lite simpsons

Ha det bäst

Scaramanga




Kommentarer
Postat av: Eve

Jag håller både tummar och tår för dig :) det är dags att du får ditt eget imperium :p

2009-12-21 @ 19:50:37
Postat av: Lottapotta

Håller alla tre tummarna för dig vännen!!! Det är din tur nu, så vi kan väl hoppas 2010 fortsätter i samma stil!!!

2009-12-21 @ 21:07:40
Postat av: Lilla K

Best wisches, klart det kommer att gå vägen!



2009-12-22 @ 12:31:31
Postat av: ERSK

Hoppas att det är lindbloms livs du ansöker om....

Radar paret bumpe och bengalius...

2009-12-22 @ 20:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0