Shopping och jul pyssel

i helgen var det julbord för hela slanten. Det var faktiskt riktigt gott. Men jag o Eve avvek tidigt för att gå hem. Eve är ju inne i sin uppsatsskrivning så mycket av hennes tid går ju åt till den. Men vi hoppas att ni andra hade en väldigt trevlig kväll. :D

Idag har jag och eve varit i kungenskurva och tittat. Vi började vår dag med att äta frukost/lunch på Mcdonalds. Efter maten gav vi oss iväg ut i skärholmens centrum för att titta lite. När vi kom till apoteket stötte vi ihop med Emma från jobbet och hennes pojkvän Kent Agent.
Vi växlade ett par ord och begav oss sedan vidare mot IKEA. På IKEA tittade vi lite på soffbord och sängar. Vi konstaterade att det kanske inte var så stor idé att titta på möbler och dylikt om vi ändå ska försöka hitta en större lägenhet inom en snar framtid. Beroende på om eve hittar något jobb eller inte.
Vi valde istället att satsa på att handla lite julprylar. Ja jag vet hur det låter.... Scaramanga är väl den siste som någonsin har julpyntat, än mindre köpt julpynt. Men det verkar ju vara någon som har gott inflytande på mig :)

Jag har oxå äntligen hittat en skruvdragare i min prisklass :) 149 kr på IKEA ;D

Eve hade en teori om att skruvdragaren precis som bilen egentligen är en penis förlängare, vi kan ju bara hoppas att hennes teori stämmer för det måste innebära att jag ligger verkligen bra till :D

Här nedan får ni ett idol foto av den händige Scaramanga.
Jag förstår om ni kvinnor är avis på Eve :D




Jag trodde aldrig att jag skulle julpynta hemma hos mig, men det blev ju ganska bra iaf. :D
Jag kan ju bara säga att tape är amatör inredarens bästa vän :D



Snyggaste fönstren, i vårt hus alla gånger. :D

Eve passade oxå på att handla en ny mössa under vår shopping tripp idag ;)
Visst blev hon jätte söt?



Nu på kvällen har vi roat oss med att pynta, men även med att baka kakor.
Eve var lite sugen på det idag, och jag är ju inte den som missar en chans att äta chokladbiskvier :D




Men nu ska jag hoppa i säng.
Imorgon stundar arbete.


Ha en bra kväll

Scaramanga




Kommentarer
Postat av: Eve

mmmm...min machokille!

2009-12-07 @ 08:29:17
Postat av: Vulva

De dära som sticker upp i fönsteret å lyser vad är de för nåt? Är det dina plastblommor som också har fått en skvätt julljus på sig?

2009-12-07 @ 16:34:32
Postat av: Lottapotta

För det första: Tror du glömt bort att informera mig om viktiga saker, så det är nog bäst att du gör det inom en snar framtid!!!



För det andra: Kallar du det där skruvdragare?!?! Och om det är en penisförlängare, då har jag betydligt större penis än du!!!



För det tredje: Det ser inte ut som hemma hos dig, men det ser himla mysigt ut!!! Fortsätt så Scara!!!

2009-12-07 @ 17:50:26
URL: http://gama.zoomin.se
Postat av: kulturella

till fanny å alexandar å lotta å jonas...god jul

2009-12-13 @ 19:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0