Dag 2

Idag vaknade man upp vid 07:30. Det var väldigt skönt att ha duschat dagen innan så att det bara var att gå ner och äta frukost. Hotell frukosten är ju det bästa med att bo på hotell!! :D
Efter frukosten var det dags för walks and talks, det var jätte skönt att få gå ut och röra sig en stund på morgonen, även om tiden var alldeles för kort. Men jag och min samtals partner hade ett givande samtal, med stort meningsutbyte. :)
Dagen har hittills varit fylld med ledarskap, jag måste säga att det är den absolut bästa delen av denna utbildning.
Så nu har vi suttit hela morgonen i princip och arbetat med olika övningar. Skönt att det är uppbyggt med hjälp av riktiga övningar och inte en massa PowerPoint presentationer
Hittills idag har vi ätit 3 ggr, ni kan ju tänka er hur jag kommer att se ut efter denna vecka. Barbapappa släng dig i väggen.
Nu är det snart dags att gå upp för att fortsätta dagens uppgifter.
Men jag kommer säkert att skriva ett inlägg till lite senare ikväll. jag kommer att tala om för er då, hur redovisningen gick.


Ha det

Scaramanga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0