En gammal väns sista dagar

Du kom till mig någon gång under det glada 80 talet. Din form var sänd från gudarna, Du tog plats på övervåningen och fyllde familjen med glädje.
Du nyttjades flitigt tills den dagen de multipla tv apparaterna gjorde sitt intåg på harvens.
Då blev du nästan bortglömd förutom av en fader som någon gång i veckan använde dig som horisontell stöttepelare när dagen varit lång.
Jag flög ut en kall vinterdag för att flytta till min nya lägenhet i Hudiksvall, du blev kvar på samma plats. Men varje jul besökte jag dig och vi hade det mysigt tillsammans. :)
När jag efter ett par år flyttade ner till Stockholm så blev besöken mellan dig och mig ännu färre. Men vi har ju alltid haft ett speciellt band du och jag. Vi överlevde krisen och när mor och far beslöt att sälja ditt och mitt föräldrahem så frågade de om det var något jag ville ta med mig till min nya unkis lya i Stockholm?
Jag vald självklart dig käre vän.
En varm sommardag anlände du och det kändes som om cirkeln äntligen var sluten. Du blev äntligen åter en i familjen och deltog aktivt i mitt dagliga liv. Vi åt parad rätten och sov ihop.
Du fick oxå vara med att belägra din beskärda del av kvinnor :)
En vacker dag när jag hade tagit med en vacker kvinna hem och det började hetta till. så gick du plötsligt i två delar gamla vän, Det brände i hjärtat på mig skall du veta. Men jag hörde ditt råd till mig. Är du sjuk i huvudet??? Sluta inte!!! Mig fixar vi sen!!! You rock Scaramanga!! Give that women som damn pleasure!!
Efter detta så hjälpte jag dig åter till livet, genom att skruva ihop din ryggrad. Fan oxå att man ska offra en gammal vän för en kvinnas njutning.
En dag fick jag för mig att du borde göra en makeover. Jag min vana trogen satte igång att hjälpa dig med denna utan att tänka på konsekvenserna av mitt agerande Mitt uppe i projektet kom jag på, att jag inte hade materialet till att slutföra makeovern. Du blev liggande på golvet med dödsryckningar. Dagen efter skaffade jag materialet och skyndade mig hem för att ge dig första hjälpen.
Du återkom till livet och uppstod i en ny tuffare form.
Du har nu följt mig ytterligare ett par år och vi har haft det underbart vi två.
Du har värmt och tröstat mig genom många svåra dagar och nätter, vi har belägrat ytterligare kvinnor tillsammans och du har ständigt hejat på mig och gett mig svängrum.
You go Scaramanga, mera mera!!! NU!!!! Upp, ner, höger vänster. kyssar och smek. Ja vi har upplevt väldigt mycket du och jag gamla vän.
Nu har tiden kommit för att du äntligen ska få gå i pension käre vän. Men jag vet att dina förförar takter inte kommer att sluta med pensionen, Du kommer att värma många kvinnors läppar och barm genom Stockholms värmeverk.
Jag vet i alla fall att jag kommer alltid att minnas dig.
Vi har ju en 20 årig historia tillsammans denna kan inte berättas genom ett kort blogginlägg.
Men som sagt du finns i mitt hjärta och jag kommer aldrig att glömma dig!
De upplevelser vi delar är få förunnat




Hoppas du får en fin pension min vän, smek mången kvinnas läppar och barm för mig med.





Visst är det en skön känsla när det känns som om man äger världen? :D
Jag fick den idag när jag gick hem från jobbet.
Jag kände mig helt oövervinnelig, Hade jag fått chansen så hade jag nog lagt in en stöt på
första vackra kvinna jag mött. Tyvärr så mötte jag ingen.
Men bara känslan var värd mycket.
Jag hoppas att den kommer igen imorgon.:D

En sak till idag kom mmmmmh heeeeej tanten till butiken.
Hon är ju lite kär i mig.
Jag frågade henne om hon hade varit ledig i helgen.
Det hade hon.
Sedan frågade jag henne om hon fått någon present på alla hjärtans dag?
Det hade hon inte, hon frågade om jag hade fått någon?
Jag svarade att jag hade trott att jag skulle få av henne, jag som väntat ett helt år. :)
Hon blir alldeles spattig och börjar nästan studsa, så vi får väl se vad som händer om ett år. :D



Men nu ska ni få ha en bra kväll.
Idag fick jag verkligen skriva av mig.

Scaramanga

En trogen vän fattigare

Kommentarer
Postat av: Nizze

Klockrent! Fy f*n vad jag har svårt att göra mig av gamla saker. En soffa är en möbel som verkligen får vara med om en del så jag förstår dig!



Jag hade massor med skrot som borde ha slängts nu när jag bytte till villaboendet. Men av någon anledning står det mesta i garaget och tar plats. Det är kanske dags att sluta med plågsam sakarkivering.



Ha det gott, Scara!

2009-02-17 @ 01:04:10
URL: http://www.gnarsp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0