Godkväll!

Idag hade man nytt besöks rekord på bloggen!!  35 st. :)
Man har ju ett tag kvar till de stora drakarna som har flera hundra tusen besök om dagen.
Men själv är jag jätte nöjd :)
Till och med min käre mor & far har börjat på att bli nyfiken på vad jag egentligen skriver om eftersom de
får förfrågningar lite då och då :)
Jag hörde att min käre mor fick sig en guidad tur på min blogg idag. :)
Hoppas hon blev nöjd. med vad lillprinsen skriver.
Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen de senaste dagarna eftersom jag håller på att arbeta med min utbildning.
Det är världens elände, jag har läst ekonomi i två dagar och förstår fortfarande ingenting. Men imorgon ska jag sätta mig och räkna, vi får hoppas att det klarnar då.Annars blir det shit pomesfritt på måndag...........
Men alla andra arbeten är iaf klara och ser bra ut. Så vi får hoppas att det väger upp resultatet på provet......
Fan vad jag börjar bli nervös alltså, detta är inte bra.
I morse vaknade jag av att klockan ringde vid 05:10, jag hade ställt den tidigt för att få ut så mycket av dagen som möjligt. Jag gick in i duschen för att försöka få liv i kroppen, men det var totalt omöjligt. Efter 1,5 timmes sovande i duschen kommer jag ut o lägger mig i soffan. Jag ställer klockan på 8 så jag ska få vila lite till.......
Jag vaknar klockan 12. :(
Då hade jag lyckats  bomma min tvätttid och allt, men som tur var så fanns det en ledig tid vid ett som jag fick ta.
Vad kan man då lära av detta, jo det är inte bra att sitta uppe och jobba till 02:30 framför datorn och dagen efter leka superman och tro att man är oövervinnilig. :)

Imorgon ska jag förhoppningsvis på bio. Det ska bli roligt det ser jag fram emot.
Jag har sett fram emot det hela veckan, så vi får hoppas att det är en bra film.

Sedan måste jag säga att det är jätte kul att fler har börjat kommentera i min blogg. mera mera bättre feedback kan man inte få!!!!! :D


Scaramanga

En utarbetad krake med en olustig känsla i kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0