Hej igen!

Nu sitter man på hotell rummet ny duschad och vacker. :D
Det har varit en jätte bra dag, det har varit as kul med ledarskap. Det är verkligen mitt favorit ämne i denna
utbildning. :)
Vi fick redovisa imorgon, det känns skönt. Vi har en extra dag att förbereda oss på.
Det känns verkligen lite sjukt, de andra grupperna hade mellan 10-20 powerpoint bilder. Vi har 59???????
Rätt sjukt va? Men som sagt vi får se hur det utspelar sig imorgon... Vi ska väl ägna en del åt lunchen till att förbereda det sista. Men bra känns det- :)
Jag är så nöjd med provet så det kan ni inte tro,
Men imorgon börjar en ny dag vid 07:30 med hotell frukost. Kan det bli bättre? Sedan följer walks and talks det är en övning som går ut på att utvärdera gårdagen. Jag gjorde det när jag gick min ledarskapsutbildning. Det brukar vara jätte kul och nyttigt.

Men nu måste jag hoppa i säng. Börjar känna mig dåsig, kan bero på de tre ölen jag drack? :)

Lite firande är man värd....


Scaramanga

Kommentarer
Postat av: Babs

Du är helt imponerande duktig vännen! Jag är SÅ stolt över dig!!! Hoppas verkligen att alla våra timmar och all vår ovänskap ( eller ska jag kalla det dina psykbryt på mig) har gjort nytta!!!!

2009-02-10 @ 01:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0