Hemma efter besök på den hemliga destinationen:)

Som titeln skvallrar om så har jag kommit hem nu efter ett nytt besök på destinationen.
Det var jätte trevligt, Vi började med att bege oss till Willys?? och handla. Vi skulle göra enchiladas, Jag vet inte hur det stavas, men det är någon form av tacos.
När vi kommer in på denna butik så börjar vi handla, men när vi kommer fram till taco hyllan så inser vi ganska fort att willys inte har det vi behöver i sortimentet. :)
Så vi fick göra vanliga tacos, men det gjorde inget. Det var jätte gott.
Efter det så var det film dags. Vi såg Saw V. Det är ingen film jag skulle rekommendera, jag fattade nästan ingenting av den.
Efter det så skulle vi se någonting med Brad Pitt, för Brad gör ju inga kalkon rullar längre som mitt sällskap uttryckte det. :)
Vi började titta och vi konstaterade båda två, att joooo Brad gör fortfarande kalkoner. I denna sprang han runt i minimala kläder och lekte personlig tränare. Filmen var väl ingen höjdare så vi somnade.
I morse blev man väckt klockan 8 av en bizzar Mr vulva som frågar om jag skulle ha skjuts hem, han hade lämnat av frun på jobbet.....
Jag svarade något i stil med är du inte frisk, har du någon aning om vad klockan är????
Sen somnade jag om och sov till 12
Jag blev bjuden på frukost när jag vaknade, det var värre än värsta hotellet!!! :)
Undrar om man kan flytta in?
Jag kan ju ansvara för att vattna blommor eller något sånt......
Efter ett tag begav jag mig åter mot sthlm. När jag sitter och väntar på tåget så känner jag att jag är super trött.
Helt plötsligt kommer en äcklig gubbe och sätter sig bredvid mig. Jag nästan hoppar upp. Jag var inte beredd på att nån skulle sätta sig bredvid mig....
Men det kanske var jigsaw som var lös?

Nej nu ska jag lägga mig o kolla på American dad. Mer tecknade vuxen serier åt folket, och mindre mys byxor.
Jag ska bekänna en sak för er alla, jag har delat ut ett undantag till regeln jag har mot mysbyxor!

Vad är det för fel på mig?
Jag sviker ju mina ideal, men det kan det kanske vara värt,
somliga får helt klart som de vill :D


Scaramanga

Mannen, myten, legenden

Kommentarer
Postat av: Babs

Ja, hörru du, allvarligt, vad är det för fel på dig????? Känner inte riktigt igen dig just nu!!! Din princip gällande mysbyxorna har du ALDRIG ens varit när att släppa en tum på!!! Börjar ana ugglor i mossen!



Bara en sista förmaning! Kom ihåg att jag också ska få plats om du flyttar in!!! Gärna ett eget rum!!!

2009-02-07 @ 21:12:35
URL: http://gama.zoomin.se
Postat av: Blondie

Mysbyxor är ju bland det bästa som finns! =)

2009-02-08 @ 14:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0