Jobbar helgen äntligen över.....

Nu har man kommit hem från seminariet och gjort ett försök till att "landa". Det är inte det allra enklaste kan jag tala om. Man är fortfarande kvar i tänket från seminariet Tänk om verkligheten vore lika enkel som den kan beskrivas! Då vore livet en lek......Jag blev tvungen att byta bort mitt pass på fredagen eftersom jag hade blivit medbjuden på middag med gänget. Vi besökte Bröderna Olsson Garlic & shot bar på folkunga gatan. Det är en restaurang som enbart serverar mat som innehåller vitlök. :)
Det var jättegott. Jag åt sparris inlindad i serrano skinka som de grillat i vitlök, samt en vitlöksburgare till varmrätt.
Förrätten var helt kanon men varmrätten var högst ordinär. Man kanske borde våga pröva något nytt när man ändå går ut?
Men det får bli en annan gång. Jag kan varmt rekommendera detta ställe, ett tips låt bli vitlöksölen den smakar skit. :)
Efter maten var det dags för att släcka törsten.........
Somliga i sällskapet föreslog Kellys, jag har bara onda minnen från detta ställe men vi gick iaf.
När vi kommer till stället får vi börja med att stå i kö en halvtimme, bara för att. Detta system är ju så sjukt. När vi ÄNTLIGEN får komma in så skriker mannen i garderoben att vi måste hänga två jackor på varje galge
Egentligen spelar det ingen roll, men han borde skickas på charmkurs. Som gäst vill man ju inte bli bemött på det sättet så fort man kliver innanför dörren.
När vi sedan kommer in i baren är det samma visa som alltid.
Hårdrocks killar (inget ont om hårdrock) som står i baren och skriker på servitrisen att spela metallica the black album.
öööö hör du sad but true bästa låten genom tiderna....
aaaaa hetfield är så jävla grym på gura.
aahaha hör du ackordet va??
Så JÄVLA FETTTTT
sedan avslutas hela tragedin med att de två gemensamt spelar luft gitarr :D
Efter en timme på detta ställe så skulle gänget dra vidare.....
Det var synd att jag måste åka hem, jag skulle ju jobba,  Så ensam å bitter går jag av vid slussen för att byta tåg....
Jag hade verkligen velat följa med.
På lördagen var det ju alla hjärtansdag, och det märktes. Rosor, tulpaner, chokladaskar och vaniljhjärtan flödade ut genom dörrarna. Alla människor verkade överlycklig och själv kunde man bara konstatera jag vill oxå ha någon att äta vaniljhjärtan med.
Men jag såg i tidningen att det var något geni som skulle hyra ut sig själv /timme. :D
Om han skulle få några bokningar, då skulle även jag starta uthyrning av mig själv. Fick jag inte fler bokningar än honom då skulle jag bli as sur! :)
Jag kanske måste ta upp min gamla idé om det här med att bli en master på dejting på 30 dagar.
Böckerna ligger ju här under mitt vardagsrums bord och samlar damm. hmmmmm ja vi får se. :)
Kvinnor se upp snart har jag läst böckerna o då blir det jag som blir daiting kungen :)
Jag fick iaf två sympati sms med alla hjärtans dag hälsningar. Man får nöja med det i år. Men nästa år när jag läst mina böcker, då kommer sms:en att regna in :D
Men annars har det varit en rätt händelselös helg, Men vi får se vad som händer i veckan.
Jag har ju en del inbokat redan och veckan har inte ens börjat. imorgon får jag reda på när sofforna kommer. tisdag tror jag att jag har tandläkaren för sista gången. Onsdag då ska jag ha uppföljnings samtal med första gruppen ur min undersökning angående ledarskap. Jag ska oxå passa på att träffa Dénise.
Lördag kommer mamma ner till sthlm så jag ska hämta henne på centralen. Hon ska ju utomlands med min syster,
Lördag kväll är det fest hos den finska fyll zigenaren Vulva Kooko. :D
Mannen som terroriserar hägersten. :D
Som ni ser börjar veckan redan se uppbokad ut.
Hoppas bara hälften blir av, så blir jag lycklig.
Det ska bli kul att träffa mamma det var länge sen.


Scaramanga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0