Måndag/inredning

Idag har det varit en ganska lugn dag på jobbet. Jag måste äga att jag tycker faktiskt det är jätte kul att gå dit på morgonen. :)
Kolonial plocket har gått utan problem och det känns riktigt bra inför morgondagen.
Frys leveransen var oxå i tid för en gångs skull. Det är inte ofta det händer på en måndag. Så jag kunde sluta i rätt tid, nu har det hänt två måndagar i rad. Kors i taket.
Jag avslutar min dag på jobbet  med att ta ut uppgifter till min hemuppgift.
Glad som jag var så gick jag hem för att sätta igång med arbetet. Det första jag konstaterar var att jag hade glömt den absolut viktigaste rapporten jag behövde. :(
Så jag fick inrikta mig på att skriva en uppgift om relations marknadsföring istället. Det var jätte kul.
Det är ju faktiskt en av mina styrkor att komma på nya idéer, bra som dåliga ska tilläggas. :D
Men jag har ju iaf skickat iväg den nu, så nu är det bara att koncentrera sig på de andra två uppgifterna samt marknadsplanen. Marknadsplanen kommer att ta en bra stund denna gång. Men det blir nog ett uppdrag för fredag kväll..... Om man inte får någon inbjudan som lockar mer vill säga. :D

Jag håller som bäst på att få hjälp av min personliga inredare Dénise. Denna tjej har verkligen idéer. Där ligger man ju efter alla gånger. Men det är bara bra. Det är ju som sagt kanske dags att ta tag i sitt boende? Man har ju fått en del kritik genom åren ....... Vulva med sambo gillar ju inte min inredning...... De tyckte det var bra att Dénise tog och röjde igår. :D
Men ibland kan man ju fråga sig vad butikerna har tänkt på när de lanserat inrednings detaljer......
Jag ska visa er strax...
Men om hälften av alla idéer blir genomförda å kommer jag nog att få ett boende de lux :D Helt klart!
Imorgon är det dags för att börja förbereda sig inför medarbetar samtalen på onsdag :)
Det ska bli skoj. Men jag tror det kommer att bli lite svårare denna gång eftersom de är flera.
Men det kanske oxå blir enklare att få igång diskussionerna, det viktiga är ju att alla kommer till tals.

Det har varit väldigt lugnt med dårar på jobbet ett tag nu. Undrar om de gör en kraftsamling för att attackera mig på torsdag när jag jobbar kväll? :D
Efter att jag kom hem från seminariet senast, tycker jag att området där butiken ligger har förändrats..... Det är jätte mycket människor som jag inte känner igen, undrar om många nya har flyttat in, eller om vi har fått flera kunder?
Märkligt är det i alla fall. Men en sak är säker de passar områdets profil perfekt! :D


Ha det fint!!! ;D

Scaramanga

ps ta en titt på dessa bilder.....




Dekorationer eller sexuella hjälpmedel för den bakre regionen?





Hmmm.........  Den kunde vara trevlig, men när eldar jag ljus?





Små sten plockat på stranden i sörfjärden för 14,95 för en påse? Kanske en affärsidé för nordanstigskommun?





Dessa gillar jag däremot, de var super snygga!

Kommentarer
Postat av: Lilla K

Egentligen skulle jag bara säga grattis på namnsdagen, men så tycker jag det är hedersvärt att du försöker hjälpa vår kära hemkommun på fötter med kreativa affärsideer.

2009-02-24 @ 19:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0