Nu är det äntligen över :D

Nu har man varit och skrivit prov. Satan i gatan vad jag var nervös.
Men det gick as bra. Jag skrev på allt utom två frågor. :D Sedan får man ju hoppas att lärarna tycker att jag har rätt oxå.... Det är ju den delen med ekonomin som kan ställa till det. Men som det är nu så känns det bara jätte bra!!!!! Nu väntar lunch om 20 minuter, undrar just vad det är för gott de bjuder på idag?
Hotellet är verkligen jätte fint.. Finaste hotellet vi hittills har haft äran att besöka, :)
Jag får se om jag tar några bilder för att visa er senare.... Men man vill ju inte se ut som värsta turisten.
Men hur som haver, så har dagen börjat bra. Nu väntar ett långt pass med ledarskap innan det är dags för middag. Sen är det redovisningar som gäller.... Jag hoppas att vi får vara sist även denna gång. Det skulle behövas, så man fick en dag extra att förbereda sig på.

Men nu ska jag ta och gå ner till lunchen.....

Jag skriver nog ett inlägg till ikväll!

Ha det bra

En överlycklig

Scaramanga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0