Snart är det dags för allvaret igen/ topmodel sörfjärden :D

Imorgon är det dags! Då ska vi se vad 2 månaders studie period har gett för resultat. Tyvärr så känner jag mig inte ett dugg förberedd. Jag ska satsa på att ta en sista chans till lärorikt pluggande i kväll.
Men om det ger något kan jag inte svara på. Det känns helt enkelt surt.
Men presentationen och marknadsplanen ser bra ut iaf. Det var ett elände att få ihop allt, men nu ser det bra ut tycker jag.
Jag känner mig verkligen bekväm med att vi kommer att vinna presentationen, sedan får folk säga att det inte är en tävling. Men då har de fel, och jag ska vinna annars blir jag förbannad!!!!
Det ska bli jätte kul att återse alla mina studie kamrater och höra hur deras period har varit?
Men det kommer nog att uppstå en hel del frågor om, var en av mina gruppmedlemmar har tagit vägen?
Men han valde ju att hoppa av, och det står ju för honom.
Jag skulle ha stora problem med att hoppa av när man har lyckats gjort hälften. men som sagt det är ju hans beslut och jag hoppas han är trygg med det.
Om man ska vara riktigt ärlig så har nog jag hjälpt honom att komma fram till detta beslut. Men jag tror det var det bästa för honom.
Jag vet inte vart denna vecka har tagit vägen? det känns som om det borde ha varit måndag idag och inte söndag.
Men shit happens nu får jag göra det bästa av en dålig situation imorgon och hoppas på det bästa :)
Annars har dagen förflutit bort i ett konstant knappande på datorn. Jag valde mot bättre vetande att gå och äta pizza idag med. Det var gott minst sagt. Men man känner magen växa till astronomiska proportioner Det är ju inte bra när jag ska besöka playa del sörfjärden i sommar.
Jag såg att nån av tjejerna hade tagit mode bilder från sörfjärden. Man kanske skulle försöka sig på något liknande iförd mankini? :)
Någon som känner för att deltaga? Vi kan ha casting, och så kallar vi det för top model sörfjärden -09. Vinnaren får ta naken bilder med mig som hunk i bakgrunden. :)
Första pris är bilden med mig uppsatt på ICA STJÄRNANS anslags tavla. Tjejer passa på det kan vara ert stora genombrott. :)
Fotograf kommer att vara den världsberömda El Lunso. :)
Så passa på att anmäla er nu!!!!
För att bli top model sörfjärden -09.

Nej nu är det väl dags att hoppa i soffan och glo på lite tv. innan pluggandet tar vid.

Ha det bra

Scaramanga




Topmodel sörfjrden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0