Tisdag.

Idag har man lekt chark Nisse igen. Det har faktiskt gått riktigt bra. :)
Jag hade ju mycket hjälp Lukas som hjälpte mig att plocka upp varorna. Den killen blir bara bättre och bättre för varje gång han är i butiken.:)
Efter arbetsdagens slut så blev jag tvungen att stanna kvar i två timmar för att städa fika rummet. Imorgon kommer ju min lärare från utbildningen på besök. Då vill man ju att det ska se bra ut.
Men jag kan inte förstå att det samlas så mycket skit på så kort tid i ett fika rum?
Jag tyckte inte det var länge sedan vi städade. Men ändå fick jag ihop två stora 125 l sopsäckar.
Men nu är det äntligen klart och butiken ser riktigt bra ut inför morgondagen. :)
Så imorgon ska man få höra hur man ligger till egentligen. Det värsta med denna man är ju att han inte lindar in sanningen. Men för min egen del är jag inte orolig, jag tycker att jag har gjort det riktigt bra hittills, Mitt lilla ego som talar. :)
Ikväll har man suttit och arbetat med marknadsplanen hela kvällen. Den kommer ju att bli monster stor. jag är redan uppe i 85 sidor och då är inte ens hälften av texten med.
Men det löser sig nog till slut. Mina grupp medlemmar måste ju oxå få något att göra :)
Ikväll så har man ju sett de värsta programmen som gått på tv på länge,



Den här dåren åkte tillsammans med en kumpan på bil kongress för att ha sex med bilar!!! :)
De hade filmat honom under natten när han stryker omkring runt bilarna, och smeker könet mot dem. :D
Hur människor är funtade kan man ju fundera på, vad får man ut av att ha sex med en bil?
När man ser sådana här program så börjar man ju fundera på vilka dårar man har som grannar?
Kanske någon av dem tänder på dörrhandtag? Tänk då imorgon när jag tar i handtaget och känner en sur doft av handen. Då vet man att Bengtsson på tvåan har varit ute och vänstrat från sitt eget dörrhandtag :)

Det andra super programmet man såg var:



Vilket program man vet inte vad man skall säga.
Snälla Linda dumpa dessa läppar du har skaffat dig. De pryder inte sin plats.
Men dessa killar som sökte, var hade de hittat dem?
Den ena var mer bizzar än den andra, värst var nog han som bakade en kaka under intervjun. :)
Han blir helt klart min favorit. Den största förloraren var ju han som fick kliva av tåget. Vilken sur mupp!'
sen historien med knark verkar ju vara uppdiktad från början till slut.........





Sov gott

Scaramanga
er tv kritiker!


PS Vulva vill du bli bjuden på middag i helgen? :)

Kommentarer
Postat av: vulvas mamma

blir jag oxå bjuden på middag i egenskap av syster o mor:)

2009-03-06 @ 14:14:06
Postat av: vulvas mamma

vad fick du för bedömning av din lärare?

2009-03-06 @ 14:15:32
Postat av: vulvas mamma

va e de för TRAMS du har fixat`? en massa skitbokstäver innan jag kan skicka mina frågor/svar till din blogg.

2009-03-06 @ 14:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0