Tisdag

Idag har det varit en bra dag.
Jag har fått pyssla med om-byggnader av hyllor på jobbet mest hela dagen.
Det är jätte roligt att få prova nya idéer och försöka öka marginal kronorna med hjälp av smart placering.
Sedan var det ju ett skönt avbrott i de vanliga rutinerna. Jag avskyr när allt bara känns som det går på rutin, då mår jag inte bra. Det måste vara något nytt för det mesta för då blir det betydligt roligare.
I övrigt var det inte så mycket som hände på jobbet, mmmmh hej tanten, var in och surrade lite. Hon verkade tycka det var mysigt att smyga runt där bredvid mig :) Det tog nog skruv igår, när jag frågade om hon inte fått någon present. :)
Imorgon är det dags för den första gruppen med medarbetar samtal. Jag undrar egentligen hur jag skall lägga upp det hela. Men spännande ska det bli att få höra hur de har tänkt och hur de ser på sin arbetssituation.

Jag fick ett par fina bilder från pappa idag, tyvärr hade han skickat dem i ett word dokument så jag lyckas inte lägga upp dem här. :(
Men det föreställde iaf vår stuga i både vinter och sommar skrud. Jag skulle verkligen vilja åka upp dit. Det är surt att man inte har körkort.  Men man kan ju alltid ta bussen.....
Men det har jag gjort en gång.........
och det var ingen höjdare, det tar ca 12-14 timmar.
Men det brukar ju vara roligt när man kommer fram. Skulle ju vara en höjdare att få åka lite skidor. det var ju ett tag sedan.

I dag blev det ett kort inlägg. Det fanns ju inte så mycket att säga om dagen.
I natt spenderar jag och min gamla vän sista natten tillsammans....... :(
Jag har svår separationsångest. Men i morgon kommer hans ersättare, vi får hoppas att de klarar av att axla det tunga ansvaret som vilar på deras dynor. :)

Ha en toppen kväll

Scaramanga

Ps Joha  Vulva kokko, jag har med mig en present på lördag........





Du mucka med mig, du får smaka kniven!!!!

Vulva i högform!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0