Äntligen klar med eländet!!!!!! :D

Nu är jag äntligen klar med min bokslutsanalys!!!! Gud va skönt. Detta otyg har jagat mina drömmar i över en vecka nu. Men nu är uppgiften klar och det känns skönt. Nu har man ju bara 95% av alla andra uppgifter kvar tills vi ska på seminarie nästa gång. Men vad gör det? Man får ju glädjas åt det lilla eller hur? :)
Nu ska jag äntligen få lägga mig ner i soffan och avnjuta en timmes tv tittande innan det är dags att sova. Imorgon stundar jobbet åter.
Men det är ju skönt att den värsta dagen av helgen är gjord, imorgon är det lugnare. Jag undrar om jag ska unna mig själv en semla i morgon eller man kanske borde köra en kur med GI? Det vore fan dags, magen sväller de så kallade musklerna krymper.
Men det är egentligen ingen ide att köra igång med något sådant innan jag kommer hem från båtresan. jag börjar bli riktigt nervös nu. MEN DET SKA BLI JÄTTE KUL!!!! :D
Imorgon måste jag ta och städa lägenheten på måndag fyller ju lill prinsen år och förhoppningsvis kommer någon och hälsar på. :) Om någon läser det här och finns i närheten så serveras tårtan från kl 19:00.
Sen kanske jag får gå och tigga åt mig några gamla muffins från COOP. Pengarna gick ju åt till tårtan som vulva krävde. )
han ska få smaka stålet på bf2 för sina synder. :)

Jag hoppas att ni får er en trevlig lördag kväll.

hoppas jag ser butikschefen hos vår konkurrent i morgon......... Det skulle ju förgylla dagen :)

Scaramanga
Snart nationalekonom.

Kommentarer
Postat av: Vulva

Scaramanga du ska inte köpa några gammla snuskiga muffins från coopen det ska vara kondis bakelser annars vänder vi i dörren.Nä det kommer fint folk så ska det bjudas på dyra kondis bitar.

Du kommer aldrig lyckas kniva vulva. han är snabbare än skuggan ,tystar än vinden och hugger som en kobra

2009-01-18 @ 11:55:27
Postat av: Agda

År? Många år idag? Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! NU börjar (också) livet - det är bara att ösa på!

Stort grattis!

2009-01-19 @ 08:07:14
Postat av: Agda

Ha! Det är dags att ändra texten i vinjetten. "Hej jag är en 29-årig kille"... not anymore, not anymore. Those were the good old days.

2009-01-20 @ 10:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0