Dags att erkänna jag är 30............

Jaha då är det bara att sakta dra täcket över huvudet och försöka att inte gråta :) Jag har fyllt 30!!!!!!
Jag som lovade mig själv att alltid förbli 25, Men i måndags när jag vaknade upp så var det inte en 25 årings ansikte jag såg i spegeln. Det var en orakad 30 årig slusk med dålig andedräkt. :(
Men efter en rakning och en gigantisk tandborstning så började självförtroendet återvända. Återigen så kände jag mig som en riktig hunk. Jag var ju bäst!!!! :) Sen visste jag ju att det vankades tårta på jobbet. Jag hade ju beställt 2 choklad tårtor från alimenta. :) På jobbet fick man de vanliga gratulationerna och frågan hur det känns att bli gammal?
Vaddå gammal? jag är ju fortfarande stekhet:)
Jag tvingade Johan att skjutsa hem min tårta när han for med fakturorna.
Och till min stora förvåning gör han det!!!!!! Det måste ha varit för att jag fyllde 30.
När jag kommer hem från jobbet så börjar en febril aktivitet, bädda sängen, diska, duscha mm, Gästerna började anlända vid 19:00. Först på plats var Lisa. Hon hade med sig whiskey¨åt mig. Hon måste tro att jag håller på att bli vuxen. Jag har aldrig i princip druckit whiskey, men nu har jag iaf chansen att lära mig. :)
Nu är det dags för mig att sova, jag jobbar tidigt i morgon. Sen är jag ledig på fredag då bär det av till finland. :)
Jag ringde till vikinglines boknings service och frågade om baren Håkan jobbade? De bara skrattade och sa att de inte visste.
Jag måste ju fråga hur killen kom upp på ett hisstak för att ha sex? :D


God natt med er alla

Scaramanga

PS jag har kommit på att det är jätte kul med segmentering, man kanske ska satsa på en karriär som marknadsförare?

Kommentarer
Postat av: Lenore

Såg ditt inlägg i min gästbok! Kan du möjligen vara en del av Scaramanga sound system? :o

2009-01-22 @ 06:54:08
URL: http://lephoto.se
Postat av: Kröpen

Det är lugnt. Nu kommer livet bara att bli bättre och bättre. Håller du dig hyffsat frisk har du mycket mer än halva livet kvar. Och då är det effektiv tid som du gör som du vill. Kom ihåg att på det här 30 åren har du kanske bara haft totalt själbestämmande i 12-14 år innan ville föräldrar och andra ha ett finger med i spelet.

2009-01-22 @ 10:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0