Finlandsfärja............ :D

Nu har man äntligen vaknat upp efter en hård helgs festande. Men vi tar det väl från början, eller hur?
På fredags morgon hade jag bokat tvätttid, men efter torsdagens festande var det bara att glömma. Jag rullade runt och somnade om ett tag till. När jag äntligen vaknade upp så var det dags för mig att gå och handla frukost till mina små älsklingar som låg och sov. :)
Lotta var ganska kvickt uppe och åt frukost.
Sen kom vi till det minst sagt större problemet, El grande.
Jag och Lotta tjatade på honom att han skulle kliva upp och äta. men han bara vrålade NI VET INTE VAD JAG GÅR IGENOM!!!!!!!!!!
Han var kraftigt bakfull, kan man minst sagt säga. Det kanske tär på krafterna att sjunga Äta farfars bajs, halv naken? :D
Vi hade ju en så kallad blå gårds fylla och upplevde gamla minnen.
När vi äntligen fått i oss frukost gav vi oss iväg till stan, för att shoppa skor åt mig.
När vi äntligen kommer ner till båt terminalen för att checka in så går faktiskt allt som en dans. :)
Sedan var det bara att slå sig ner och vänta. väntan blev lång men efter ett tag började människor dyka upp.
Jag blir utrustad med en kunga krona, och en 30 år gammal tröja från butiks kedjan jag jobbar på :)
Sedan fick jag en burk med texten:
Scaramanga 30 år
Hjälp oss fylla denna bössa med sedlar.
Så att lill-prinsen får med sina persedlar.¨När han till thailand skall åka
för att sin okända thaikvinna råka.
¨Måhända blir vi bjudna på bröllop i höst
om kärleken slår ner i vår lill prons bröst.
Sedan var det bara att samla pengar..... jag fick ihop en ganska stor summa tror jag. Men den kommer jag att återkomma till när jag har räknat allt.
Efter mycket skratt så bordar vi båten och springer iväg till närmaste pub, och festen tog sin början.
Efter en timme var det dags att bege sig till buffén för att äta middag. Buffén var faktiskt mycket över det förväntade, och det kom fram en jätte fin tjej som frågade vad vi firade? Jag svarade att det var min 30 års dag. Hon trodde inte på mig. Hon trodde att jag bara fyllde 25. :D
Scaramanga still got it!
Efter middagen bar det upp till konferens delen. Till min besvikelse så fick vi hålla till in en aula typ.
Men det gick jätte bra iaf.
Jonas hade beställt upp champagne till oss alla, det var riktigt snällt!
Pappa höll tal och gav över mammas och pappas present
Det var ett jätte bra tal och sedan började present utdelningen ........
Av stoffe fick jag januari numret av playboy 1979. jag undrar egentligen hur mycket han fick betala för den? För den var i jätte bra skick.!!!!! :)
Sedan kom vi till den stora överraskningen
Jag hade ju i ett svagt ögonblick lovat Lotta att ta på mig något färgglatt om hon hade det. och att hon skulle få fixa det.
Så upp ur en påse kommer en, håll i er nu, Mankini. En sådan som Borat har.
Det blev ett väldigt tjoade och visslande och krav på att jag skulle ha den på. :)
Så det var ju inte så mycket att göra, det var ju bara att droppa kläderna och hoppa i den. jag hade faktiskt kalsongerna på mig. Det kan ju tyckas fegt så här i efterhand.
Jag tror aldrig att jag har blivit så fotograferad i hela mitt liv. Men roligt var det iaf. :D
Jag har ännu inte fått några bilder på detta men jag lovar att de kommer.
Talen fortsatte oxå.
Helt plötsligt stiger stoffe in i ringen och börjar hålla ett vackert tal om att snart får ju homosexuella par gifta sig i kyrkan och då har han bokat uppenbarelse kyrkan för oss två. :)
Pappa blev vit som en handduk i ansiktet och trodde verkligen på stoffe :)
Man måste ju säga en sak Stoffe håller masken väldigt bra.
Efter aulan bar det iväg till discot för att sjunga karaoke. Tur för mig så var det redan fullt annars hade man nog fått stå på scenen, och jag kan ju lova att det hade inte blivit äta farfars bajs som låt val.
Men vi lät oss inte nedslås utan begav oss till fun club för att fortsätta festen. Där spelade ett väldigt bra coverband som hette kort i rocken. Så det blev väldigt mycket dansande. :)
De började rycka i jackan på mig, och jag hade ju inget val  än att bjuda dem på en stiptease. :D
Jag fick till och med erkännande från bandet på scen.
jag beslöt mig för att gå upp och prata med min bror ett tag.
Vi drack en drink som kallades flash gordon. den var väl inget speciellt men det var is kub liknade föremål i den som blinkade. Denisé hade ju börjat samla på dem så man gjorde ju sitt bästa för att hjälpa till. :) Den sanna gentlemannen som man är.
Helt plötsligt kommer det fram en helt okänd tjej till mig
Jag hade då stoppat in en sådan blinkade sak innanför byxorna för säker förvaring.
Hon säger att hon vill ha min krona,
Men jag säger nej.
Då hoppar hon ner på känna och börjar knäppa upp min byxor.
Sedan drar hon fram min snopp. Då bangade jag ur.......
Det var ju helt sjukt.
Efter det så bjöd hennes date/kille mig på champagne. Det måste ha varit plåster på såret för hennes beteende? det var ju iaf tur för mig att han tog det på det viset.
När fun club stängde vid tre så fanns det inte så mycket mer för oss att göra än att återvända till hytterna för att sova. Det sista fotot jag tog med min mobil var klockan 05:45 så det blev en hård natts festande,
På morgonen när jag äntligen vaknade mådde jag inte så bra. Jag släpade mig hem till min egen hytt, jag somnade i katja o denisé hytt. Där träffade jag en viss Lotta som hade lite ångest och en sovande Marcus.
jag fick med mig Lotta upp efter ett tag och vi begav oss åter till katjas o Denisé hytt där vi återgick till festandet.
Det var jätte kul även på hemvägen.
När vi kom iland i Stockholm så kände jag bara en sak HUNGER!!!! jag hade ju inte ätit på nästan ett dygn.
Jag och Marcus blev skjutsade av El grande o Lotta till Mcdonalds. Vi vinkade av dem och gick in.
Jag kände direkt när jag kom innanför dörrarna att jag började bli illamående.
men väl framme vid kassorna beställde jag tre big mac och tog med mig hem. :)
Väl hemma så sätter jag mig i soffan, väldigt nöjd med mitt köp och börjar äta.
Jag sätter i mig den första burgaren och börjar må lite illa. Men jag tänker att om jag äter en till så kommer jag att må bättre. Jag lyckas få i mig 3/4 av burgaren innan det vänder sig i magen och jag håller på att få upp alltihop i knäet.
Men jag lyckades undvika detta genom en snabb rusch till toaletten. :D
Sedan sov jag i princip hela natten. idag har jag heller inte gjort något vettigt. Bara legat i sängen och sovit.
Men nedan följer ett litet urval av bilder,
Fler kommer att följa när jag får dem.

Scaramanga önskar er en god kväll

















Som sagt fler bilder följer

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hejsan!

Så roligt att du hittat mig! Fast du kanske läst länge;).



Allt bra med dig?



Reyvn var bara bra! Lite varmt bara å inte så lite heller... Mycket skratt vart de iallafall!



Och du har varit på kalas såg ja=O)!



Ha de så gott!

Kram/ Anna-Karin

2009-01-26 @ 11:51:54
URL: http://www.annakarin.bloggagratis.se
Postat av: Jonas Gnarp

Hahaha.Har velat sett lappgubbens

min när han trodde att hans

yngsta son var bög.

2009-01-27 @ 10:01:54
URL: http://scaramangasfunderinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0