Funderingar :D

Nu var det ett tag sedan jag skrev något på bloggen så nu är det dags för en uppdatering.
Jag går omkring på jobbet häromdagen, när det plötsligt ringer från kassan.
jag går ner till kassan för att höra vad de vill.
När jag kommer ner så frågar kassörskan vad jag tuggar på?
Jag svarar att det vill hon inte veta.
Men hon fortsätter att fråga och tillslut säger jag Det är rosa och blir väldigt blött om man slickar på den. :D
Då kallar hon mig för pervers. Hur kan man säga att jag är pervers när det jag tuggar på är en röd godis ferrari? :D
Det måste väl iaf vara kassörkan som har pervers fantasi och inte helylle Scaramanga?
Lite senare på dagen möter jag en av mina favorit kunder. Hon har precis flyttat från området, men hennes dotter går kvar på dagiset som ligger vid butiken. Så hon kommer in med jämna mellanrum. :)
Hon är jätte trevlig och söt så det är ju ett sant nöje att träffa henne.
Vi började prata lite och jag frågade hur hon trivdes i sin nya lägenhet? hon svarar att hon trivs bra, men att det är lite ensamt iom att hon är singel.
OCH VAD SÄGER JAG MIN JÄVLA TÖNT. det löser säkert ska du se.
Hur fan kan man säga något så korkat. jag kunde ju iaf lagt till att hon är så söt.
men förhoppningsvis så är det inte sista gången jag träffar henne, jag får försöka reparera mitt misstag då.
Då kanske man får försöka sig på nån djärv kommentar Man kanske ska fråga om hon vill ha lite sällskap. :)
Jag träffade oxå en annan tjej hon är butikschef hos en av våra konkurrenter, men jag måste bara säga att hon är väldigt vacker, Man kanske ska börja handla på vi istället :D Hon är ju grymt vacker.
Igår var jag på födelsedags fest hos min polare Marcus det var trevligt. Det var lite pinsamt, jag kände ju ingen på festen. De allra flesta var ju musiker eller hade ett stort intresse av musik. Det blir ju lite problematiskt med tanke på att jag är ju totalt tondöv. Men annars så var det riktigt trevligt. De lurade till och med mig att riva av en låt på singstar och då har det gått långt. Fast jag förlorade ju stort, och det känns ju inget vidare. Men nästa gång ska jag vinna :)





Födelsedags barnet i underbar pose, swedens next top model?




Koskällan gör comeback som musik instrument.




Även ukeelen gjorde intåg på festen......




Messias är åter.  halleluja :)


Jag hörde oxå att min käre bror i Gnarp har börjat få frågor från bekanta om mig :)
Det är roligt att ni uppskattar min blogg, det ger mig inspiration att fortsätta, men det vore kul om ni lämnade någon kommentar nån gång :D

ha en bra kväll

Scaramanga
kärlekskrank stackare

Kommentarer
Postat av: Agda

Du frågar henne om dottern är hos sin pappa någon gång och om ni ska gå och se en film eller nåt då, för att ta död på ensamheten. Men annars så vet du ju vad jag tycker.

2009-01-11 @ 22:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0