Mot okändt land...... :)

Nu skall man bege sig mot en okänd destination. :)
När jag senast var i denna gangster håla så blev jag sjuk. Vi får hoppas på ett bättre resultat denna gång.
Det ska iaf bli skönt att få lite sällskap i kväll, jag hade nog haft väldigt tråkigt annars.
Men det är tur det finns goda vänner :)

Idag har man haft inventering, det gick helt klart över förväntan. :)
Det känns ju skönt att jag slipper räkna men jag fick ju göra det igår, så det jämnar väl ut sig över tid.

Nu fick man höra att det kanske skulle bli fest oxå. Det låter ju bättre å bättre detta.
Kvällen kommer nog att bli hellyckad jag känner det på mig.
Imorgon ska Vulva få smaka dolk på BF. Han kommer att knäböja inför den mäktige Scaramanga!!!!!!

God kväll!

Scaramanga

..........Nightrider is in da house.......... Vem annars än allas vår idol HOF :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0