Nyårs firande :)

Efter att ha haft min omgång av skit sjuka så blev det dags för nyårs firandet.
Jag och Lisa var bjudna till örby där Vulva och katja höll hov.
Vi tog bussen från telefonplan och ankom örby runt 20:00. Jag var väldigt sugen på att skynda mig in i värmen. Men Lisa skulle röka först. Hon har den lilla egenheten att hon inte kan gå och röka samtidigt :)
Men tillslut ankom vi ändå festen. Där var det fullt ös.
Jag gav Vulva o Katja deras respektive presenter. tuttmemory och en choklad ask formad som en champagneflaska.
Mitt rim till tuttmemory t löd som följande. Vulva när du tittar på detta galleri se upp för Katjas artilleri! :D
Av dem fick jag, ett set med vikter för armar och anklar, en mattpiska och en damm vippa. Jag tycker mig känna en dold pik i budskapet. :D
Men det är som det ska vara när jag och Vulva utbytter presenter,
Kvällen fortsatte i festens tecken det var bara synd att jag skulle upp och jobba klockan 8 på morgonen. :(
Vi såg fyrverkerierna och vid halv två låg jag i min säng för att sova.
men festen i Örby fortsatte säkert i flera timmar........ fan jag önskar att jag oxå kunde ha fortsatt festa. :(

Igår blev man klar tidigt på jobbet, med tidigt menar jag att jag kunde gå hem i tid på en fredag. Jag kom hem och satte mig ner för att avnjuta en stunds tv tittande. Men när man kommer hem så pass tidigt så sänds det ju bara skit på TV Så jag tog och lagade mig lite quornfärs och spagetti, satan i gatan vad gott det var.
Sedan somnade jag på soffan innan jag blev väckt av telefonen vid 18:30. Det var Lisa som var sällskaps sjuk. Så eftersom klockan inte var så mycket så begav jag mig iväg. Jag hade aldrig varit och hälsat på hemma hos Lisa sedan hon flyttade till sin nya lägenhet. Hon hade fått tag på en jättefin lägenhet, men det var kallt som satan. Fönstren måste läcka som ett såll. men det blev en trevlig kväll.

Idag har man inte gjort speciellt mycket mest legat i soffan och tittat på film. Men alldeles nyss så var jag ner på Coop och en lokal kiosk för att handla glass och tobak.

Jag började på kiosken i tunnelbanan, han som brukar stå där har inbillat sig att jag är någon form av pimp.

han tycker det är så konstigt för så fort jag kommer in i hans kiosk så har jag med mig olika snygga tjejer. :D

Han blev alldeles till sig en gång när jag hade med mig Lotta och jennifer. Det pratade han om i flera veckor.

Han tyckte att jag skulle dela med mig åt honom. :)

Idag hade han ett av sina större spel. så fort jag klev innanför dörren skrek han. eeeey brooo!!!! Var har du varit? Jag har inte sett dig på så länge....... Var har du alla snygga tjejer, du lycklige kille!!!

Jag bara skrattade och försökte få honom att snabba på innan jag började skratta. När jag gick skrek han Hej då brorsan kom snart igen, ta med tjejerna!!!!

Jag tar och kliver in på mitt älskade coop midsommarkransen och börjar leta efter någon god glass. Men de har inte det jag letar efter, så jag fick lov att prova något nytt. GB gräddglass krämig choklad kan  det vara nått?

När jag kommer fram till kassan så står en pundar kärring i kö. Hon har lyckats få upp alla sina varor på bandet och när det är dags att betala, så visar det sig att hon inte har några pengar på sitt kort.

Hon springer iväg ut för att försöka på bankomaten. kassören bara suckar och börjar radera hennes varor. Jag står hela tiden och tittar på vad han sysslar med. Han raderar allt men slår inte ut kvittot.

Han tänker börja med mina varor direkt i hennes kvitto. Jag tittar på honom och säger åt honom att han måste slå ut hennes kvitto, innan han börjar med mina varor. Han säger att det inte gör något jag kommer inte att bli debiterad för några av hennes varor. Jag svarar att det spelar ingen roll för mig, jag vill att han slår ut ett noll kvitto innan han börjar med mina varor. Annars kommer jag bara att gå därifrån.
Han börjar på att stamma men inser att det är bättre att göra som jag vill än att börja tjafsa med mig.
Jag önskar honom en fortsatt trevlig kväll och går därifrån. I vind fånget möter jag pundar tanten. Hon har lyckats hitta en krona och köper sig ett tuggummi ur en automat. Stackarn.


Ha en bra kväll med er

Scaramanga

pimp och coop bråkare

http://www.youtube.com/watch?v=1iLi7vNgoCk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0