Torsdags mys..........

Idag var man iväg på jobbet vid 6, fan vad jag var trött- Jag vandrade mig iväg och började med brödet. Jag kände mig som en rutten sill, men vad skulle jag göra? VJag och samuel körde upp butiken och de anställa började anlända. Jag hade en känsla av att snart vara fri.......
Jag frågade Johan om jag kunde gå vid tre? Han bara flinade OCH SVARADE JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO VISSTjag såg en dag framför mig till minst 17:00.20 minuter i tre ringer en tant och skriker på mig i telefon att hon har ringt media för att vi håller på att bygga om. Jag hinner inte svara innan hon skickar telefonluren i örat på mig....... Jag förstår inte hur vissa är funtade.
Jag återgår till min kära frys och börjar plocka. frys........
Då uppenbarar sig el grande!!!!!
Jag håller på att få en smärre chock, det första han gör är att stoppa en falkon 5,2 i min ficka, sen säger han NU SLUTAR DU!!!! Jag följer snällt med........ Tydligen har de talat med chefen som gett sin tillåtelse :D
Sen beger vi oss till el grandes bror för att lämna julklappar till dennes barn, men som i alla vet hade tomten magproblem i år, det är därför han var sen! :D
Efter det försökte vi oss på att finna vikinglines långtidsparkering....... Det tog oss bara 2 timmar minst, jag fick hoppa ut på en ödslig parkering och ta en piss innan vi kunde åka vidare.
Men tillslut hittade vi rätt och kunde ta en taxi till liljeholmen och bolaget.
Väl efter det har vi haft en trevlig middag och mycket öl. Älskade lotta ankom oxå festen och har förgyllt vår tillvaro.
Imorgon går båten :)........

Dagens gåta

Vilken del på kvinnokroppen kan liknas vid en haricot verts?


Ha en bra kväll

Scaramanga
er sex gud som ska tala med baren Håkan imorgon!





Kommentarer
Postat av: Katja

haricot verts? du skojar va.. verkar inte så lovande. Vill jag ha svaret?

2009-01-23 @ 14:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0