Äntligen igång. :)

Nu har jag äntligen kommit igång med mina promenader igen, fast kommit igång är kanske fel ord eftersom det var första gången idag. Men det kändes alldeles underbart att få vara ute att promenera 1 timme. Jag tror att det kommer hjälpa mig att få orken tillbaka. Sedan måste jag ringa Nils och bestämma tid när vi ska börja på gymet.
Det vore skönt om man kunde komma i väg till Turkiet & Thailand i lite bättre form än man är idag.
Man vill ju inte se ut som en nidbild av den svenska mannen :)
Så det har jag bestämt mig för att göra något åt.
Hoppas bara att jag lyckas oxå. Men det ska nog inte vara några stora problem. Det värsta är ju maten, om man ska börja äta lite nyttigare. Då blir det dåligt med pizza, öl och paradrätten. Men det kanske det är värt, eller vad tror ni?
Imorgon ska jag ta mig en ny promenad sen ska jag även implementera mitt maghjul i träningen.
Vem vet, jag kanske lyckas :D



Svenskt mans ideal, det kanske är så här man ska se ut när man är i Turkiet & Thailand?


Hahahha
joooooooooooooo fet chans.

Ha det bra

Scaramanga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0