Bra dag :)

Idag har det varit en sådan där dag då allt har fallit på plats :D
Alla människor var tillbaka idag, friska och krya. Det gick jätte bra med kolonialen och vi blev i stort sett klara med både söndagens och måndagens leverans idag!!! Det var väldigt länge sedan, kan jag säga. Det enda smolket i bägaren är ju denna förbannade glassfrys. Idag har kylfirman varit där för ja är det 4-5 dagen i rad.....
Nu har de konstaterat att det kanske är ett rör som måste bytas?
Vi får hoppas att det hjälper iaf, men vem vet?
I övrigt så har det inte hänt så mycket, jag var på lägenhets visning idag.
Det var en tvåa här i midsommarkransen, den hade ett utgångspris på 1,1 miljoner. :( Jävligt dyrt tyckte jag. Speciellt när de räknade med att den skulle säljas för 1,4 miljoner. Den var verkligen inte värt sitt pris.
Den var långt ifrån vacker, det skulle nog kosta upp mot 300 000 till för att få den riktigt fin. Sedan saknades det ju balkong. Det är ju ett stort fett minus.
Men det var ju min förta visning, nu vet jag ju hur det är. Så nu är det bara att besöka nästa, om jag väljer att köpa någon vill säga.

Jag har oxå varit ut och promenerat 2 X 1 timme idag. :) Jag känner verkligen hur formen börjar närma sig inför Turkiet/Thailand jag skulle bara behöva köpa gymkort. Jag måste ta mig i örat och ringa Nisse nu i veckan. och ta tag i detta. Men han kanske är skadad?
Tyckte jag läste det på en blogg.

Men nu är det nog dags att gå och lägga sig och sova.
Hoppas ni får en bra kväll.

hmmmm nu får semestern ta slut så det börjar hända lite grejer som jag kan berätta för er. Det blir ju lite tråkigt annars.

Ha det

Scaramanga



Här ser ni mig i volt tävling, Med min brors familj när vi ska till Turkiet :D
Har en stark känsla att jag kommer att vinna i år .......... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0