Scaramanga ditt ledljus för en snyggare vardag :D

Idag har man vaknat upp till en ny dag! :D
Tyvärr blev det ingen fika med Gabby, hon åkte till Arvika festivalen istället. Men vi får ta det nästa gång :D
Nu ska jag ta och kolla om mamma har någon god frukost hemma. Man blir ju grymt hungrig av att va på semester, fast man inte gör något. :)
Sedan kommer jag nog att gå down town hudiksvall för att se om man träffar på något folk.

Underligt detta när man är van vid att höra andra människor runt omkring sig, då blir man alldeles sjuk när det är helt tyst. Man blir alldeles knäpp och sen måste man sätta på musik eller tv:n.

Men nu stundar frukost.

Jag kan bara säga en sak, idag så känner jag mig snygg :)
Helt klart kan man säga att jag kommer att dominera the mean streets of hudiksvall.

Jag har oxå fått kontakt med en gammal släkting till mig.
Jag måste väl slå ett slag för hennes blogg oxå.

http://nadiahill.blogg.se/

Hon har ju tydligen flyttat till Stockholm på "äldre" dagar så vi ska träffas när jag återvänder.

Ha det

Scaramanga

Scaramanga - För en snyggare vardag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0